EA Games
    186
    -

7.5 8.7

Speltest av Tempest

Inskickad av Tempest den 25/08 -05 10:31

Ännu en gång kommer du som James Bond tilldelas ett uppdrag. En forskare vid namn Katja Nadanova håller på med forskning på avancerad nivå. Hon har utsetts till ledare för ett projekt kallat Nanonprojektet. Vid hennes försvinnande försvinner då också Nanonorobotarna som de utforskade utöver. Om Nanonorobotarna hammnar i fel händer kan allt gå fel. Det här kan handla om människans framtid på jorden. James Bond får i uppdrag att hämta hem både Katja Nadanova och Nanonorobotarna. MI6 har spårat Katja Nadanova till en anläggning i Egypten och där finns troligtvis också Nanonorobotarna. Men som vanligt så händer det alltid nåt mystiskt. James Bond fick så kallat bara tag i en av Nanonorobotarna. Det finns flera och jordens framtid är fortfarande i fara. Som världens främte agent måste James Bond stoppa detta och ta hand om Nanonorobotarna. Bond får nu i uppdrag att leta upp och sätta stopp för sin ärkefiende Nikolaj Diavlo. Detta fartfyllande uppdrag tar James Bond till platser som Egypten,Peru,New Orleans och Moskva. Det är ännu en gång upp till dig att rädda Jorden 007!

Det här är det klart bästa Bond spelet jag har kört tekniskt och roligt sett. Grafiken,spelkänslan och ljudet är helt otroligt. Ett väldigt roligt spel som jag rekomenderar för alla som gillar acktionspel. Tekniskt sett så är det här spelet en av de bästa spelen som finns i just den här tiden. Spelet gjordes förra året(2004) och är ett spel man klart borde testa. Jag köpte mitt för 299kr som jag tycker är ett bra och rimligt pris. Som jag sa förut: alla de som är galna i acktionspel borde ha det här spelet.

Grafiken-Graifken får en solklar 10. man ser allt klart och tydligt även alla smådetaljer. Jag tror nog man knappt han hitta ett spel som har bättre grafik än det här spelet nuförtiden!
Spelkänslan-Är vädligt verklig om man jämför med verkligheten. När man blir skjuten så känns vibratorn i kontrollen. Eftersom grafiken är så bra på det här spelet så blir det att det känns ännu verkligare. Jag ger spelkänslan en 10!
Ljudet-Ljudet är väldigt bra. Man hör klart och tydligt när man skjuter,går och pratar. Väldigt detaljerat och bra. Ljudet får en 10.
Hållbarheten-Hållbarheten varar länge. I spelet har man delat upp det i städer. Alltså man kan säga i fyra delar. det gör spelet väldigt lång varigt och jag har inte ens klarat det själv. Men eftersom det går och klara varje uppdrag på så kort tid och rätt så lätt så sänker det betyget. Så därför ger jag hållbarheten en 8.

Mvh |Tempest|

Totalbetyg: 8.8 Ljud: 10 Grafik: 10 Hållbarhet: 5 Spelkänsla: 10