EA Canada
    148
    -

7.9 8.1

Speltest av NolifeGames

Inskickad av NolifeGames den 19/09 -08 16:47

I det här spelet är du en kille som har blivit uttagen till att leda ett "street football" lag. Du ska nu välja sju stycken andra killar som du ska spela med. Under spelets gång så kommer du att kunna låsa upp fler gubbar som du kan spela med och du kommer kunna att låsa upp fler ställen att spela på. Men det som är nytt är att du nu kan uppgradera din egen gubbe. Nu så börjar du på fem och du blir i slutändan en mästare. Alltså "level" 99. Du ska alltså vinna matcher och "adda" så många lagmedlemmar som du kan under spelets gång. För att kunna vinna en spelare så måste du vinna en match och det gör du genom att spela försten till fem. Då får du spelaren men du måste tyvärr ta bort andra spelare ur ditt lag. Du kan alltså köra matcher för att "adda" lag medlemmar, spela matcher för att vinna så kallade XP och sen så kan du också spela turneringar! Du vinner genom att göra flest mål på en utsatt tid!

Hoppas att ni får lika mycket nöje av att läsa det här som jag fick av att skriva det!

Jag tycker att spelet i helhet är väldigt bra! Men vissa punkter som till exempel grafiken och hållbarheten skulle kunna bli bättre. Alltså det som är minus mest är nog hållbarheten. Det som du gillar mest med det här spelet kommer nog att måsta vara alla variationer. Det är variation på spelplaner, låtar, gubbarnas utseende och mycket, mycket mer! Det här spelet rekommenderar jag till alla som gillar fotboll, snygga tricks och såklart spel!

Grafiken i det här spelet är inte så bra men lite som lite. I vissa fall så är den bra men i vissa fall är den dålig. Därför blir det en 7 på grafiken.
Spelkänslan däremot är suverän. Det känns som om det är du som fintar, springer och skjuter på planen. Därför blir det en klar 10.
Ljudet är också väldigt bra men inte lika bra som spelkänslan. Men den är ändå väldigt bra. Det är bra låtar och det passar oftast in till omgivningarna. Därför blir det en 10.
Hållbarheten är inte så jätte bra men ganska. När du spelar är det roligt med allt du kan göra men när du ska spela det igen undrar du om du faktiskt vill eller ska ta ett annat. Därför blir det bara en 6.

Mycket nöje med att spela det här spelet !

//NolifeGames

Totalbetyg: 8.3 Ljud: 10 Grafik: 7 Hållbarhet: 6 Spelkänsla: 10