Fuska.nu
Fusk till Anno 1602: Creation of a New World på PC från www.fuska.nu.
Inskickat av Kigsz den 2006-06-26
Gränser för anskaffning av byggnader:
(Invånarantal – Gradbeteckning – Byggnader som blir tillgängliga)
0 – Pionjär (Pioneer) – Magasin I, Skogshuggarhuset, Fiskarhuset, Jägarhuset, Fårfarmen, Vävarhuset, Marknadsplatsen, Jordvägen, Kapellet
30 – Pionjär (Pioneer) – Boskapsfarmen, Slaktarhuset
15 – Kolonist (Settler) – Stenbrottet, Stenmurarhuset, Brunnar, Asfalterad väg
30 – Kolonist (Settler) – Magasin II, Palissad, Träport
40 – Kolonist (Settler) – Vin-, krydd-, tobaks- och sockerrörsplantagen, Distelleri, Tobaksframställningshuset
50 – Kolonist (Settler) – Värdshuset
75 – Kolonist (Settler) – Kornplantaget, Möllorna, Bagarhuset
100 – Kolonist (Settler) – Skolan, Verktygsmakarhuset
120 – Kolonist (Settler) – Järngruvan, Malmutvinnare, Litet skeppsvarv
200 – Kolonist (Settler) – Slottet, Vapensmeden, Defensiva strukturer
50 – Borgare (Citizen) – Sjukhuset
100 – Borgare (Citizen) – Magasin III, Galgen
150 – Borgare (Citizen) – Guldgruvan, Kyrkan
200 – Borgare (Citizen) – Bomulls-, och kakaoplantagen, Vävarmöllan, Skräddarhuset
210 – Borgare (Citizen) – Badhuset
400 – Borgare (Citizen) – Kanongjuteriet
450 – Borgare (Citizen) – Djup järngruva
250 – Handlare (Merchant) – Högskolan, Magasin IV, Guldsmedjan, Prydnadsträd
300 – Handlare (Merchant) – Teatern
400 – Handlare (Merchant) – Borgen, Musköttillverkning
500 – Handlare (Merchant) – Stort skeppsvarv
600 – Aristokrat (Aristocrat) – Fästningen
1500 – Aristokrat (Aristocrat) – Palatset
2500 – Aristokrat (Aristocrat) – Katedralen
[Skriv ut]