Fuska.nu

Fusk till Anno 1602: Creation of a New World på PC från www.fuska.nu.
Inskickat av Kigsz den 2006-06-26

Gränser för anskaffning av byggnader:

(Invånarantal – Gradbeteckning – Byggnader som blir tillgängliga)

0 – Pionjär (Pioneer) – Magasin I, Skogshuggarhuset, Fiskarhuset, Jägarhuset, Fårfarmen, Vävarhuset, Marknadsplatsen, Jordvägen, Kapellet

30 – Pionjär (Pioneer) – Boskapsfarmen, Slaktarhuset

15 – Kolonist (Settler) – Stenbrottet, Stenmurarhuset, Brunnar, Asfalterad väg

30 – Kolonist (Settler) – Magasin II, Palissad, Träport

40 – Kolonist (Settler) – Vin-, krydd-, tobaks- och sockerrörsplantagen, Distelleri, Tobaksframställningshuset

50 – Kolonist (Settler) – Värdshuset

75 – Kolonist (Settler) – Kornplantaget, Möllorna, Bagarhuset

100 – Kolonist (Settler) – Skolan, Verktygsmakarhuset

120 – Kolonist (Settler) – Järngruvan, Malmutvinnare, Litet skeppsvarv

200 – Kolonist (Settler) – Slottet, Vapensmeden, Defensiva strukturer

50 – Borgare (Citizen) – Sjukhuset

100 – Borgare (Citizen) – Magasin III, Galgen

150 – Borgare (Citizen) – Guldgruvan, Kyrkan

200 – Borgare (Citizen) – Bomulls-, och kakaoplantagen, Vävarmöllan, Skräddarhuset

210 – Borgare (Citizen) – Badhuset

400 – Borgare (Citizen) – Kanongjuteriet

450 – Borgare (Citizen) – Djup järngruva

250 – Handlare (Merchant) – Högskolan, Magasin IV, Guldsmedjan, Prydnadsträd

300 – Handlare (Merchant) – Teatern

400 – Handlare (Merchant) – Borgen, Musköttillverkning

500 – Handlare (Merchant) – Stort skeppsvarv

600 – Aristokrat (Aristocrat) – Fästningen

1500 – Aristokrat (Aristocrat) – Palatset

2500 – Aristokrat (Aristocrat) – Katedralen

[Skriv ut]