Fuska.nu

Fusk till Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords på PC från www.fuska.nu.
Inskickat av VakuumIR den 2005-05-10

I KOTOR 2 så påverkas alla av det du säger. Om du har hög "Influence", alltså, att göra intryck på karaktärerna, kan du prata mer med dom. Vi tar te.x Atton Rand. Om du håller med honom på Peragus (på Harbinger) att hans plan var bra, kommer den att öka på Atton och minska på Kreia. Det gäller att prata sej ur situationen så bra som möjligt.

Efter Telos rekomenderar jag att ni åker till Nar Shaada och går till "Refugee sector" och träffar en twi'lek där. Han kommer säga att Atton inte är "Atton". Har du hög influence med Atton när du pratar med han sen så kommer han berätta allt om sitt förflutna. Om han berättar all, om Jedin som räddade honom, så kommer han till slut att vilja att du ska träna honom till Jedi. Han blir en Jedi sentinel.

Om du har karaktären "Handmaiden" så kan du slåss tränings matcher mot henne. Om du klarar alla så kommer du även få träna henne till jedi. Hon blir Jedi Guardian.

Om du har karaktären Mira så ska du prata med henne om Nar shadaa. Du ska hålla med henne om att det var vackert. Hon kommer att berätta allt för dej då. Senare säger du att du vill "visa" henne Nar shadaa genom kraften. Då åker du tillbaka till Nar shadaa och går runt fyrkanten i mitten. Och nu blir även Mira en Jedi Sentinel.

[Skriv ut]