Rockstar Toronto
    48
    -

9.6 9.4

Speltest av blood111

Inskickad av blood111 den 17/03 -06 19:52

Man börjar med en kille som heter Rembrandt. Han vill gå med i gänget The warriors. Så några medlemmar i The warriors testar honom. Då lär du dig en massa saker. Efter att du lärt dig att slåss och lite annat gott, då ska du lära dig att råna en affär, stjäla bilstereor och sno pengar från folk. När du lärt dig det, då följer du en kompis och hoppar över stängsel och lite till för du ska till en knarkförsäljare. Då köper du ”flash” av han (Flash=knark) och då tar du den, då får du fullt liv. Då har du lärt dig allt man ska lära sig. Då efter en stund startas ett uppdrag. När du klarat uppdraget kommer du till erat gömställe. Där kan du välja ett nytt uppdrag gå ut till ”free room” där finns det bonus uppdrag och lite annat. Det finns ”Rumble mode” inne i lägret med. Där kan du skapa eget gäng eller spela med en polare eller spela mot datorn. Du kan träna, t.ex. Sittupps kan du träna upp till 10/10 och armhävningar osv. I gänget The Warriors finns flera medlemmar men det är 9 speciella som man är under spelets gång. Dom heter Rembrandt, Cleon (ledaren), Ajax, Cowboy, Cochise, Fox, Vermin, Swan och Snow. Du kommer INTE att få välja vem du ska få vara innan spelet eller uppdraget, utan det blir olika.

Jag tycker att spelet äger. Spelet är så härligt. När man slår någon på The Warriors, då känns det som på riktigt. Och det är mycket att göra på ”Rumble mode”, det tycker jag är bra. Och man tröttnar nästan aldrig på spelet. Motståndarna är väldigt smarta och svåra. Eller vissa är ju lätt att klå men vissa är ganska svåra, och det är ju bra. Det enda dåliga på spelet är att det är inte så jätte stort ”free room”. Det jag skulle vilja är att man kunde fara till alla gäng. Men tyvärr går inte det. Men det gör inte så mycket heller.

Ljud: Det är väldigt bra musik i spelet, och jättebra röster som man hör klart och tydligt.

Grafik: Ja, den är ganska bra men den kunde varit bättre men ger den en tia ändå för jag bryr mig inte om grafiken så värst.

Hållbarhet: Det håller i evighet för du kan spela på ”Rumble mode” eller gå fritt eller köra om uppdragen.