October 11, 2005
    EA Canada
    185
    -

9.2 8.4

Inskickad av Fuska-nu den 29/07 -07 14:29

SSX On Tour är det allra bästa spelet inom serien. Här kan man göra massor av saker som man inte kunde i dem tidigare SSX spelen. I spelet får du även möjlighet att ändra på din gubbe precis som du själv vill ha den. Du kan välja frisyren på den och vilken hårfärg den ska ha, välja kläder m.m. Här kan man också välja om man vill åka skidor eller snowboard. Du får göra massor av roliga uppdrag genom spelets gång som att köra race mot andra åkare och köra olika trick tävlingar. För varje tävling eller uppdrag du gör så blir du bättre rankad. i spelet kan du också köpa nya kläder, utrustning m.m. det finns även olika förmågor att köpa som hårdare slag kraft eller bättre start, det kostar självklart mycket pengar så du måste ha vunnit mycket tävlingar och uppdrag för att kunna köpa dem förmågorna. Om du känner för att göra något super snyggt monster trick kan du gå in i butiken och titta ut ett snyggt trick att köpa. för att använda dina monster trick måste din bost mätare vara full. När du blivit rankad som nr 1 har du klarat spelet...

Jag tycker SSX On Tour är ett väldigt roligt spel. Det finns mycket frihet i spelet som det inte fanns i dem tidigare spelen. Jag älskar verkligen att finta skidpatrullen och köra dem olika race tävlingarna. Alla banor är grymt coola. Dem är så bra gjorda med alla gupp och genvägar som finns att hitta. SSX On Tour är lätt spelet för dig som gillar spänning och självklart att ha roligt. Alla nya saker är riktigt grymma som att göra monster trick och att få åka skidor och inte bara snowboard hela tiden. Jag tycker det är värt pengarna! Verkligen!

Grafik:

Jag ger grafiken en 9:a. Det är prima grafik på alla banor och åkare på spelet. det finns inget som hellst att klaga på. Precis allt är bra därför får den en klar 9:a.

Spelkänsla: