Neversoft Entertainment
    95
    -

8.1 8.7

Speltest av dakhwaz

Inskickad av dakhwaz den 15/03 -08 10:40

Jag har klarat av alla banor men jag har bara indian hunter kvar och jag ska döda white wolf och jag vet inte var jag kan hitta de och när kan man få Reed's häst den svarta hästen som är betträ än alla alndra hästar och ett nytt gevär?? kan ni hjälpa mig med det jag heter [email protected] om ni vet hur ni ska hjälpa mig så säg det till mig please!!!!
Spelet handlar om att man är en indian pojke fast man inte vet om det och man heter Carlton White. Man lär sig skjuta och sen är mani en båt och Reed är en boss som man möter han efter 26 banor nåt sånt tror jag. När man är i båten så dödar man de onda och de ser ut som zombisar men de har bara färg legt sina kropp o ansikte spelet har en skön och bra story som man tycker att den är hur cool som helst och jag vill att de ska göra en film om det och då ska det vara bra graffik och mycket saker ska vara presic med i filmen så som det finns i spelet.

Jag tycker att spelet är mycket bra och jag har själv spelet och jag har klarat av alla uppdrag i spelet sista bossen verkar svår men om man vet hur man ska döda han så är det inte svårt alls om ni har svårt att vinna över sista bossen gå in i YouTube och sök på Gun The Game last mission det finns en med dålig grafik och sen kommer det upp en annan som heter Gun The Game Xbox 360 last mission tryck där pga att det är mycket bra grafik och då ser man klart och tydligt hur man ska vinna över bossen... Spelet har en mycket bra känsla men sen när man har klarat av alla uppdrag så blir det mycket tråkigare men det finns Pony Express och Federal Marshal men 30 uppdrag är för lite för mig så då blir det tråkigare till sist men i början när man inte har är på dodge city och man inte har kommit till Empire City då är allting spännande

Spelkänslan är bra i början pga att allting är så spännande och rolig och bra men när man har klarat av alla uppdrag så blir allting säkert och då blir allting inte så roligt och spännande som jag skrev innan 30 banor som är lätta/medium är inte så roligt om man kan vinna allting på bara 5-12 dagar jag tycker det borde vara 40-50 banor så allting bara skulle bli spännande.
Grafiken är toppen det är precis som i äkta cowboy tid och man får testa hur det är att vara cowboy och grafiken på hästarna är mycket bra de är inte för stora eller för lite utan det är bra så som det verkar.
Ljudet är bra man hör när hästen springer man hör fotstegen och ljudet när hästen morrar jag vet inte vad det heter men jag skriver det.
Hållbarheten är bra och spelet går inte i söner så snabbt och det hackar inte så mycket ändå om man spelar för mycket, men det gör det till sist.

Totalbetyg: 9.8 Ljud: 10 Grafik: 10 Hållbarhet: 10 Spelkänsla: 9