Spike
    143
    -

9.2 9.1

Speltest av XxSmackdownX

Inskickad av XxSmackdownX den 16/04 -08 18:45

Spelet handlar om att man skall klara olika sagor, sedan gör man World Tour Mode där man kan vinna olika karaktärer som det finns massvis med, man kan vinna 20 nya karaktärer, men det är bara om man klarar alla uppdrag som ställs. "Sagor" menas med olika grupper av karaktärer som möter varandra. Och "World Tour Mode" innebär där man klickar sig vidare för att låsa upp alla nya karaktärer om man vunnit alltså.

Jag tycker spelet har en enorm spelkänsla där jag aldrig kan sluta och inte spela det. Grafiken är ännu bättre, jag trodde först grafiken på Dragon Ball spelen var jättedåliga men det var de inte. Ljudet är också jättebra, man kan precis höra perfekt när det slåss mot varandra, som då är jättebra! Hållbarheten kan jag inte beskriva jag har spelat Dragon Ball spelen sedan det första Dragon Ball spelet kom ut i butikerna, jättebra hållbarhet alltså. Spelkänslan är som man lever sig in i själva spelet! Grafiken är bra, banorna och karaktärerna var också jättebra gjorda. Kontrollerna gillar jag jättemycket, de är sköna att spela med och man får alltid tur när man spelar Playstation 2.

Mina betyg är då jättebra. Alla betyg får en 10a för att allting är bra i spelet, jag älskar Grafiken, Spelkänslan, Ljudet och Hållbarheten med. Spelet är då Världsklass för att man kan göra så mycket i själva spelet. Banorna finns det mycket av, det finns ungefär 10 banor som är fulla med action! Karaktärerna är ännu bättre för man kan göra så många specialattacker med alla olika karaktärer. Mycket bra spel, pröva på detta!

//XxSmackdownX