Naughty Dog
    358
    -

8 7.5

Speltest av F_Ortscheid

Inskickad av F_Ortscheid den 29/12 -04 17:37

När jag köpte detta spelet visste jag inte vad detta var för slags spel, men det var verkligen inte mig i smak! I alla fall så går det ut på att man ska stoppa den onda, men roliga (många skrattanfall)
Dr Cortex. Han är för övrigt Sista boss i alla spel som hör till Crash. Om jag inte har helt fel så tror jag att han finns med i Crach Team Racing också. Men i alla fall så är detta ett ganska så enkelt spel, och det blir väldigt tråkigt efter ett par timmar. Detta spel skulle jag visserligen rekomendera till lite yngre spelare, för när jag var liten så hade min kusin också det här och då tyckte jag att det var kul, men det håller ungefär upp till 12 år.

Det är många bra saker med spelet och jag tror att det bästa är spelkänslan som man får när man sitter framför playstationet och spelar. Detta ger ungefär samma signaler till hjärnan som Donkey Kong gjorde när det kom ut på 90-talet. Grafiken däremot är riktigt dålig måste jag nog säga. Gubbarna är kantiga och utfyllningarna i banorna är jätteslarvigt gjorda. Det är nästan så att man skulle kunna tro att detta är ett lite nyare supernintendospel, fast detta är snäppet bättre, men det är inte långt därifrån!

Hållbarheten är JÄTTEDÅLIG!! Jag tror att det tar ungefär 2,5 timmar att varva det för en van spelare och kanske bara 2 timmar för en som är bra på plattformsspel. Jag tycker däremot att det är ett lagom stort spel om det hade kostat 50 spänn max, eller om man hade haft det som ett minispel. Jag kanske överdriver, men dubbelt så många banor så hade jag inte gnällt, eller om man åtminstånde kunde lagt in lite roliga minigames i spelet! Jaja, jag spelar åndå inte detta längre, men jag tror att de som har detta tycker samma sak som jag!

Totalbetyg: 3.5 Ljud: 2 Grafik: 3 Hållbarhet: 1 Spelkänsla: 8