InnoGames
    2
    -

6.8 5

Speltest av rikey1

Inskickad av rikey1 den 16/08 -10 10:49

Det går ut på att du ska göra uppdrag, uppdragen kan vara olika. Till att börja med ska du utmana en kille i en duell. Du accepterar uppdraget och slutför det. Det håller på så, Den röda mätaren visar ditt liv, för varje level du går upp får du 10 extra liv (du kan även välja att sätta färdighets poäng i liv). Den gula stapeln visar dina erfarenhetspoäng. När den stapeln är full går du upp en level. När du gör dina uppdrag så har du energi, den tar slut när din gubbe är för trött, då måste du besöka en stad. Gå in på ett hotell och sov. Detta tar 8 timmar. Denna stapel är blå (om du inte har guldklimpar, i så fall är den röd). Det går alltså ut på att göra uppdrag och levla. När du sen fått lite cash (300$) kan du grunda dig en stad. Staden är till för att kunna sova, köpa kläder/vapen/djur osv...

Spelet är väldigt roligt och jag rekommenderar de mycket starkt till er som inte har något annat för er! Det roliga är att de tar tid, men inte för länge och inte för lite. Det ska ju vara lite utmaning ;) Det är även roligt på de sättet att de blir som "äventyr" väldigt spännande och resa runt i spelet och lära sig nya saker! Jag bara älskar spelet! Börja spela det om du har tid!

Jag måste säga att spelet får ett väldigt bra betyg. Som sagt, spännande, roligt, det är väldigt lyckat helt enkelt, jag ger den en solklar 8!

Grafiken är dock inte lika bra, men den är helt okej tycker jag, väldigt bra gjort med tanke på att det inte är så himla lätt, en 6a på den!

Ljudet kan jag ju inte säga så mkt om, det finns helt enkelt inget ljud, förutom i dueller. Ljudet får väl då en 5a, det är helt okej faktiskt, ljudet från pistolerna påminner lite om verkligheten!