29 april 2003
    Wizet
    195
    -

8.4 8.3

Inskickad av Fuska-nu den 29/06 -07 14:19

Hej! Det här spelet är väldigt roligt och ni kan ladda ner det från www.nexon.net och jo i detta spel kan man gå upp i level och kriga mot massa konstiga varelser t.e.x. som små gelé bollar och det finns både gröna och blåa gelé bollar och så finns det svampar i olika storlekar och former och ansikten t.e.x. som stora svampar med orange svamp hatt så finns det svampar med blåa hattar och så finns det små svampar med orange hatt det finns också sånna med gröna hattar, det finns lila rosa bläck fiskar,grisar med rosetter och grisar utan rosetter, stora sten monster, ormar osv och som sagt man ska döda för att gå upp i levlar och det finns en avlång ruta nedanför datorn och där står prosent som man ocksåå ska gå upp i och när det står på 100 så går du upp i en level det finns också fler rutor som är liv och special attacker, den ruta som är röd är liv ochn den ruta som är blå är special attacker och den som är gul är procent och det kommer stå över rutorna lite förkortningar och det är: exp,mp och hp, exp är procent, mp är special attacker och hp är liv. Man kan göra quester som man ska klara av och om man gör det så får man exp. och kanske kläder och vapen. Det finns också affärer både vapen affär kläders affär och medecin affär. I affärerna så kan man köpa och man måste va i vissa level för att kunna använda vissa vapen och kläder. När man har gått upp i en level så kan man trycka upp en ruta och där kan man välja om man vill göra mer skada, mer liv osv och för att få procent måste man döda och ju mer level man går upp i desstå svårare blir det att gå upp ett till och detta är kanske lite konstigt men man kan faktiskt gifta säg på det spelet.En till sak till... om man går in på www.hidden-street.net så kan man se alla monster och i vilken level de är i och så.

Jag tycker det är roligt spännande och humoristiskt för att när man spelar så är det roligt att man också kan åka taxi på detta spelet och det är spänande när man kanke är på 99 procent ock ska gå upp i en level och det är humoriskt för det finns så många olika gubbar man kan prata med. i början så ska man klicka på en mäniska 2 gånger och sen börjar träningen och sen det riktiga.

Grafiken är rätt så bra för ibland måste själva sidan man laddat ner spelet ifrån uppdateras och då kan man inte spela på en dag, spelkänslan är bra väldigt bra för at när man kommer in i spelet så börjar man inte tröttna på spelet iallafall inte jag, ljudet är bra för man hör när man hoppar slår slår sig och så och det tycker jag är bra, hållbarheten är också bra för man tröttnar inte på spelet som sagt och man kanke behöver speldagar där man får spela så att man inte sitter med ögonnen i i skarmen och glor på spelet hela dagarna.

Jahopp det var mitt

Totalbetyg: 9.5 Ljud: 10 Grafik: 8 Hållbarhet: 10 Spelkänsla: 10