Augusti 2000
    Sulake Corporation
    842
    -

6.6 5.4

Inskickad av Fuska-nu den 11/04 -07 16:58

Detta är ett spel som man kan skapa en gubbe med användar namn och lösenord så klart så kan man gå runt i alla möjliga rum. Man kan även skapa ett eget rum. Det är helt gratis att bli medlemm men det kan kosta att bli hc eller att köpa möbler. Man kan betala med mobil eller banken. Efter man har fått möbler eller köpt så kan man byta o ge bort dom. Det finns även en sak som betyder rettigheter det betyder moderator men på habbo så om man är det så kan man flytta på möblerna i dom rummen man är det i. Man kan själv bästämma klädstil. Men det finns ju faktist såna som försöker lure er med lösen ord så hände på mig en tjej skickade ett virus till mig så kollade jag på det så försvann alla mina habbo-möbler som det kallas. Men ibland får man möbler från habbo.

Jag gillar detta spelet mycket. Men det var tråkigt det där att en skickade ett virus. Så nu har jag inga möbler. Men det kan vara kul det finns ju rum som är ikea och sånt det är där man kan ställa sig i kö så har dom många möbler så kan man byta. Men det flesta vill att möblerna ska kosta lika mycket det vill inte jag. Jag gillar bara vissa möbler men man kan även ha djur just nu kan man ha hund katt och krokodil.

Grafiken var bättre än vad man trodde. Det finns ju bytes maniker och sånt kollt och så klart när man äter. Spelkänslan är bra för att jag gillar spela data men detta är ett internet spel sidan heter www.habbo.se. Ljudet är inte alls bra det ända ljudet på habbo är att när man får ett medelande hörs det pip! Hålbarheten var bra förutom det men att någon hycklade mig. Hyckla är ett annat ord istället för sno eller råna eller snattra eller göra brott.

MVH//san_andereas//Benjamin

Totalbetyg: 6.5 Ljud: 3 Grafik: 9 Hållbarhet: 5 Spelkänsla: 9