24 maj 2002
    DMA Design
    614
    -

8.1 8.1

Inskickad av Fuska-nu den 28/04 -06 18:16

Man börjar med att skjutsa Salvatores tjej Maria till ett party och man kör i en maffias limousine. och efter det säger Maria till mig att köra till bron för att möta en knarklangare vid namn ''Chico''. Maria vill ha en sorts drog till festen som hon köper av ''Chico''. När man har kommit fram till festen går Maria in till festen och festar medans jag är utanför och vaktar bilen. Efter en liten stund så hör jag polisradion i bilen att det ska bli en razzia på festen. Lite efter meddelandet så kommer polisen i pikétbussar och stormar med eld mot maffiorna. Kriget är stort och jag sitter i bilen och kollar på. Sen kommer Maria och ber mig köra hem henne. Jag har flera poliser efter mig till Salvatores lyxvilla. Jag lyckades bli av med polis som var efter mig.

Jag tycker att detta spel är inget töntigt spel och det är därför det är från 18 år. Det är massor av skoj i Liberty City Uppdrag, Racer och fighter bland annat. Och specielt grafiken är inte dålig! Man blir trött när man springer till exempel. Som i verkligheten och det är därför detta är så jätte bra. Vad som förvånar mig är att jag har aldrig kört helikopter eller nån båt beror kanske på att jag inte har letat så jätte bra. Men jag tycker att det ska vara lite lättre ställen att hitta helikoptrar och båtar. Men helikoptrar tror jag det finns men båtar har jag aldrig hört någon ting om på GTA 3. Men bara man har kul så är det viktigt för det är vad spel handlar om tycker jag iallafall.

GTA 3 är ett profsigt spel som är jätte bra men tyvvär på min data hackar det ibland. Men iallafall är det jättebra man ser det i affär som igenting men när man köper det och spelar det så ångrar man vad man har sagt om detta spel. För grafik är jättebra men man kan inte gå in i nästan nån affär men affärer är inte så viktiga. Och ljudet som är så jättebra får man inte glömma. GTA 3 har totalt 9 olika radiostationer från allt mellan klassiskt ,gamla godingar och rap till techno. Vad jag tycker som har förändrats med detta spel är

Fin grafik, Enormt bra ljud, Liberty City håller länge och grymmare vapen

////GTA_Arez_GTA

Totalbetyg: 9.8 Ljud: 10 Grafik: 9 Hållbarhet: 10 Spelkänsla: 10