Pollux
    78
    -

7.9 5.2

Speltest av the_best_one

Inskickad av the_best_one den 19/09 -05 08:03

Ibörjan kan man spela tre spel för att få ihop pengar till en häst. 1. Man kan mata hästarna asså man går in i en spilta där står det vad den ska ha sen går man till en låda med massa hästmat sen gäller det att komma ihåg vad det var! man klickar på det som hästen skulle ha sen klickar man på en pil sen klickar man på den spiltan där det skulle vara den maten. 2. Städa. På det spelet ska man görs tre saker. först kan man sopa stallgången då trycker man på sopkvasten sen trycker man på smutsen på golvet. Andra då ska man mocka. Man klickar på grepen och sen klickar man på nån bajshör. man gör det med alla spiltor. Sen e det dags att lägga ut halm! Du klickar på halmen i hörnet och sen klicka du på nån spilta så går hon dit o lägger ut det OBS! man behöver bara lägga en gång i varje spilta. 3. Rida ut i skogen. Man ska följa de röda pilarna som e i skoge och om man skrittar och vill trava för att hon säger det trycker man bara på uppåtpilen. Men man får inte trycka för länge för då börjar hästen att galoppera. Om man t ex galopperar och vill skritta så håller man bara ned neråtpilen. om man klarar hela banan får man pengar. När man har tusen kronor kan man köpa häst! man kan välja på en svart, brun och en vit. jag gillar den bruna mest för han springer så fort. Sen tränar man på att hoppa och att ha dressyr och sen måste man köpa tävlingskläder! Då kan man åka till tävlingarna och om man har tränat hästen tillräckligt bra vinner man! Sen har man varvat spelet.

JAg tycker det är väldigt kul för jag gillar att spela just sådana hästspel. Dom är mycket roliga men man kan endast skaffa dom genom att bli medlem i pollux hästbokklubb. Jag är det och då får man betala för varje paket man vill ha om man inte vill ha det returnerar man det bara. Det är rätt tråkigt med det här spelet när man har varvat det då e det inte så roligt längre.

Det är rätt dålig grafik t ex hon rider bara med tyglarna i en hand asså det finns bara tygel på ena sidan! Och granarna ser helkonstiga ut. Spelkänslan är rätt bra för jag brukar leva mej in i den dära tjejen när hon rider, sopar m.m. Ljudet är bäst på det hära spelet för t ex när man galopperar hör man galoppsteg och när man travar hör man travsteg o.s.v Hållbarheten är sådär för man kan ju tröttna rätt fort om man gör samma sak hela tiden!
Speltest gjort av The_best_one

Totalbetyg: 4.8 Ljud: 6 Grafik: 3 Hållbarhet: 5 Spelkänsla: 5