Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Mario Kart Wii

Nintendo Wii
Mario Kart Wii
  • Genre
    Racing
  • Releasedatum
    11 april 2008
  • Utvecklare
    Nintendo
  • Antal ägare
    380
  • Utvald recension
    -
  • Köp spelet!

Spelbetyg

Snittbetyg
Recensioner
9.1 8.4

Fler fusk

Tips

Inskickat av Fuska-nu den 30/08 -08 19:30

En liten små-glitch på banan MAPLE TREEWAY.

Så här gör du:
Efter att du har åkt med kanonen på banan till "trädvägen" så ska du stanna din bil eller din motorcykel. Kör bakåt tills du ser att trädet som är själva vägen framför dig tar slut. Titta nu åt höger. Ser du att det är en annan väg längre bort fast ett stup rakt framför? Bra, du har du hamnat rätt. Ser du också den lilla vita rampen eller vad man ska kalla den som sitter åt höger fast vid trädet, som ett litet gupp rakt över? Ännu bättre! Kör sakta fram till den och ta en svamp när du antingen har kommit närmre den eller stannat en liten bit bakom den. Med hjälp av den här så kommer du att flyga rakt över till den andra sidan! Men OBSERVERA! Loppet som du kör räknas som att du kör fel. För Lakitu kommer ner och visar att du kör fel väg.

Så det här är ingen glitch som du kan förbättre din tid med, eller vinna ett race. Nej, det är bara för småskojs skull.

----------------

Den ultimata glitchen på Grumble Volcano:

Observera! Den här glitchen kräver tålamod och en massa försök, men den fungerar verkligen.

1. Ta helst en motorcykel med så hög acceleration som möjligt. Standard Bikes sitter fint.
2. Ta en liten karaktär som Baby Mario, Baby Peach, Koopa med mera.
3. När du startar racet på Time Trials så kommer du att ha 3 svampar såklart. Gör ingen boost i början av racet utan styr ditt fordon lätt och sakta åt vänster. Åk helst inte över mållinjen medan du håller på med detta. Det finns ett litet gupp vid start-pelarna så du ska alltså ta en svamp, flyga på detta gupp och voila! Du kommer nu att ha flugit upp på ett litet berg vilket man egentligen inte ska! Jag lovar dig, det fungerar.
4. När du väl är upp så är det viktigt att du håller dig till utekanterna åt höger hela tiden. För när du passerar mållinjen uppe ifrån berget så kan det ibland inte räknas som om du har åkt ett varv. Därför är det jätteviktigt att du håller dig vid utekanterna!
5. När du väl har fått in allt detta och det är det sista varvet så kan du inte åka runt som vanligt på berget. Nepp, du måste göra en annan sak på sista varvet. Du vet vid den sista kurvan till vänster innan målet uppe på berget? Jo, det finns ju ett litet gupp neråt och sedan en raksträcka fram. Du ska nämligen använda en svamp i guppets mittpunkt och ha ditt fordon i position mot målet nere på marken. Ta svampen, flyg tillbaks till marken och då ska det 3:e och sista varvet registreras. Fungerade inte det här heller så betyder det att du gjorde fel vid guppet, det är väldigt detaljerat med hur fordonet ska vara. Så försök bara igen ifall det inte fungerar.

Du kan få hela 30 sekunder och även bättre än det! Fungerar det inte med att komma upp med ditt fordon så försök med ett annat. Det är väldigt frustrerande med att få glitchen att funka men det löser sig nog.

----------------

Fuskvägar, genvägar eller vad du nu än kallar dem så har de alltid haft en stor betydelse i alla Mario Kart-spel. Nu så har jag skrivit ner alla fuskvägar som jag kan och vill dela med mig till just dig. Mycket nöje!
OBS! Dessa beskrivningar av vägarna hör till de rättvända banorna. Alltså, ej Mirror-banorna!

Vissa ord som jag kanske beskriver är svåra att förstå men det löser sig nog ifall man bara läser igenom noga och tar det lugnt.


LUIGI CIRCUIT:
På denna bana hittar vi två genvägar: Den första är guppet som är innan banans sista kurva ute vid gruset. Den borde många känna till! Jag rekommenderar dig att ta en Svamp eller vad du nu har som ger fart för att ta dig över detta gupp, göra ett trick och spara dyrbar tid.
Den andra genvägen är vid också banans sista kurva. Har du märkt att det finns en massa rör vid gruset runtom kurvan? Tittar du lite närmre så ser du att det finns gräs vid räckena av kurvan. Följ gräset för att slippa ta kurvan med hjälp av ett fart-föremål. Detta är en riktigt bra genväg, alltså!


MOO MOO MEADOWS:
Inga direkt fuskvägar men ”genvägar” bland annat. Den första, så kallade ”S-kurvan” som dyker upp efter starten ungefär kan man gena med hjälp av ett fart-föremål. Vid den sista svängningen åt höger av S-kurvan ska du ta till exempel en svamp på gräset rakt fram, du slipper svängen och kommer en bra bit före dina motståndare.
Det här kanske inte är heller en så kallad genväg men vid slutet av banan efter guppet så finns det ju en massa kullar med grässlätter över. Ta ett fart-föremål för att gena över dessa kullar.


MUSHROOM GORGE:
Den mest effektiva fuskvägen på denna bana är också den mest borttappade. Till vänster om starten kanske du har märkt att det finns några röda svampar som man kan studsa på långt ut mot luften. Är dess omöjliga att träffa? Nej, det går faktiskt! Men du måste vara riktigt noggrann! Du kanske har märkt att det även finns en stor röd- och grön svamp som sitter högre upp än just dessa ”studssvampar”. Ta hjälp utav dem genom att lägga din bil/motorcykel mellan dem så bra som möjligt. Självklart måste du ha ett fart-föremål för att ta dig över till studssvamparna. Klarar du av detta så studsar du ändå ner till den första bron! Bra, va?
Den andra fuskvägen finns vid banans slut. Du märker ju att det finns ett stup åt vänster om kurvan, har du försökt med att komma över detta stup med en svamp? Jag lovar, det går men det är riktigt segt! Det går på vilket håll av stupet som helst, det är bara det att du måste tajma in precis när du ska ta svampen för att flyga över. Lycka till!


TOAD’S FACTORY:
- Inga genvägar. -


MARIO CIRCUIT:
Okej. En bred bana med två genvägar är vad vi hittar här. Den första genvägen är vid Chain Chompen. Det finns ett gupp ute vid gruset där. Använd som vanligt en svamp eller något liknande som ger dig fart och ta dig ut till guppet och gör ett trick om du har lust.
Den andra finns vid den sista svängen innan mål och starten. Har du märkt alla dessa träd till vänster om banan vid gräset? Nu så har du i alla fall hittat en genväg genom att använda ett fart-föremål rakt igenom dessa träd. Bra, va?!



COCONUT MALL:
Ett köpcenter som fylls med bilar och avgaser? Okej, nu har jag sett allt! Nåja, det finns en fuskväg vad jag vet på denna bana och det är efter de första rulltrapporna som du åker uppför. Ta vägen efter trapporna till höger. Innan kurvan till den andra rulltrappan finns det en affär som är möjlig att köra in i till höger. Det står en Delfino-invånare där, så du hittar nog lätt. Använd ett fart-föremål när du kör igenom denna butik, för golvet saktar ner farten.


DK’S SNOWBOARD CROSS:
Det finns faktiskt en riktigt bra fuskväg här! Förvånad? Den hittar du efter alla snögupp och vanliga gupp efter hälften av banan. Mer bestämt vid kurvan till halfpipsen där du kan göra en massa tricks. Efter alla de små snöguppen ska du svänga av lätt åt höger. Åk ner för stupet som är där och körde du över riktigt bra så kommer du att klara av stupet och köra upp på stänglset och sedan ner igen! Ingen svamp behövs! Alltså, kom i en bra position och kör nerför stupet så fixar sig resten nästan helt självt.


WARIO’S GOLD MINE:
När du har kört in i själva guldgruvan så finns det ju en massa spårvagnar på banan. Följ efter dessa och de kommer att leda dig till en liten grotta där fartmattor ligger utsatta på marken. Alltså, följ bara efter vagnarna. Se bara upp för att inte köra på dem, var extra noggranna när de åker upp i luften inne i den lilla gruvan sedan.


DAISY CIRCUIT:
Daisys bana gömmer en fuskväg och här kommer den: Efter de första fyrkantiga svängarna i början av banan så finns det en öppning till en fartmatta i ett av husen. Använd en svamp för att få fart uppför alla trappor som måste bestigas. Du får till och med ett föremål i luften på köpet!


KOOPA CAPE:
Denna bana gömmer en massa genvägar! Tre faktiskt! Den första hittar du efter det andra guppet (det lilla trä-guppet). När du har antingen gjort ett trick eller inte så kan du gena med ett fart-föremål över gräset, se uppför alla Goombas som är ivägen bara.
Den andra ligger vid all vattenåkningsväg, eller vad man ska kalla det. Efter den lilla klippan som delar upp vattenvägen i två delar så ska du ta den åt höger. Du kommer att se en jättestor staty utav ett rött Koopa-skal. Här kan du ta ett fart-föremål över gräset bredvid statyn av det röda skalet och spara en hel del tid.
Den sista genvägen finns vid den sista svängen innan starten och målet. Kanske har du märkt att det är ett vattenfall längst åt höger av kurvan. Här kan du nämligen använda ett föremål som ger dig fart som kommer att ta dig runt kurvan snabbare än de andra.


MAPLE TREEWAY:
Det finns en genväg här och den är direkt efter starten. Du ska bara snegla med bilen in mot höger pyttelite. Du kommer då att upptäcka en väg som tar dig snabbare än dina motståndare fram till kanonen som skjuter upp dig i trädet!


GRUMBLE VOLCANO:
Du hittar en genväg på denna bana, och där i vid slutet ungefär. När du kommer till den delen av banan där du kan välja ifall du vill ta antingen vänster eller höger väg (vid slutet), så finns det en genväg bredvid en av de stora stenarna på den högra sidan av banan. Jo, du hittar då genvägen till den vänstra sidan av den stora stenen som ligger vid också vänster sidan av banans väg. Du kommer att upptäcka att det behövs en svamp här får att gena så bra som möjligt. När du har tagit svampen och genat, så kommer du att även snabbt hoppas över guppet och hamna vid start/målet. Se till att du hamnar i rätt position bara innan du hoppar. OBS! Denna väg går ej att ta på det 3 och sista varvet! Anledningen är den att marken där vägen fanns har sjunkit ner i lavan då.


DRY DRY RUINS:
Två genvägar. En av dem är vid början ungefär. Du vet när det går nerför en nerförsbacke så finns det ju en stor plätt med endast sand. Jo, lägg dig in i den och ta en svamp. Sandplätten ligger åt vänster. Alltså, vid nerförsbacken och vid den första bronen av banan.
Den andra är likadan som den först fast denna ligger istället i slutet av banan. När du kommer ifrån ruinerna och har hoppat över guppet med fartmattor så finns det ju en liten ”klippa” rakt framför dig. Det går att åka förbi den på höger sidan, över sanden alltså, med en svamp.


MOONVIEW HIGHWAY:

Precis innan du kommer fram till det stora gröna röret så svänger banan lite. Du ska ha en fartkraft och åka i sanden

BOWSER’S CASTLE:
- Inga genvägar. -


RAINBOW ROAD:
När du kommer in i delen av banan som är formad som en åtta kan du gena med hjälp av en svamp. Ta svampen i mitten, vid någon av sidorna eller var du vill på de hål som uppkommer vid vägen. Avsluta gärna med något trick i luften när du lika väl är där uppe. Men var försiktig. Du kan även falla ner ifall du endast hamnar lite snett eller fel!


GCN PEACH BEACH:
Detta tropiska paradis gömmer hela två genvägar!
Efter hela raksträckan efter starten så kommer det ju en sväng åt höger. Men om du fortsätter att köra rakt fram ett lite tag och passerar de färgglada lådorna, så kommer du att märka att det finns ett litet gupp med några föremål att ta. Det är inte precis någon bra väg för dig som vill ta in på sina motståndare men du får du ett föremål på köpet!
En annan genväg är precis efter den första genvägen som du nyss läste. Det kommer ju att dyka upp en raksträcka med ett gupp som tar dig ut till en liten ö. Jo, så här är det: Det är ju tidvatten vid denna ö och om du har en svamp eller något fart-föremål så kan du gena över tidvattnet (ifall det är något vid den tidpunkt du är där). Bra, va?


DS YOSHI FALLS:
De enda genvägarna på denna bana är alla vattenfallen som du hittar på banans nedre del. Det är bäst att du Powerslidar eller använder ett fart-föremål. Men kom ihåg att den långa vägen av vattenfallet på typ mitten av banan inte går att Powerslida på! Där måste ett fart-föremål användas. Jag rekommenderar inte den långa raksträckan med vattenfall bara.


SNES GHOST VALLEY 2:
Efter att du har svängt för andra gången utav banorna så kommer du att hamna på en stor yta där det snurrar runt föremål lite längre fram i en cirkel. Kör du lite mer åt höger vid detta område så kommer du att hitta ett litet hemligt gupp som du kan hoppa över med en svamp. Kom ihåg att ta svampen lite innan du hoppar över guppet, det kan hända att du ramlar ner. Sedan så måste du inte ha en svamp här, utan du kan Powerslida på guppet genom att lägga dig åt vänster av guppet. Se till att du kommet längst åt vänster på guppet och att bilen/motorcykeln har en position åt höger. Alltså, ha bilen mot höger håll och släpp Powersliden när du hoppa över guppet.


N64 MARIO RACEWAY:
Efter starten och första svängen åt höger så finns det ett stort berg som täcker vägen rakt fram. Har du tänkt på att det går att gena där? För det gör det! Har du ett fart-föremål så kan du ta dig över berget med farten utan några problem. Lägg dig inte för mycket åt vänster bara utan ha bilen/motorcykeln åt det högra hållet så att ditt fordon kan hamna på motorbanan igen efter att din extrafart ifrån ditt föremål har tagit slut.
Ett genväg är faktiskt direkt efter genvägen över berget. Du kommer att hamna i en högerkurva som där du måste svänga direkt åt höger i. Jo, har du märkt den stora svampen på gräset också? Ta en svamp eller något och gena över gräset till höger om den stora svampen. Du har nu genat förbi den jobbiga kurvan!
Den tredje genvägen på denna bana hittar du vid sanden som ligger bakom det stora röret emot målet. Ett fart-föremål rekommenderar jag för att du ska ta dig över hela vägen över sanden till röret!
Den absolut sista genvägen hittar du vid den sista svängen innan målet. När du kommer ut ur det stora röret så finns det ju en gräsplätt med några köttätandeväxter här och där. Du kan ta dig över denna gräsplätt åt höger med någon svamp eller annat fart-föremål. En riktigt rackare på det sista varvet genom Wi-Fi:n!


N64 SHERBET LAND:
Du kan bara gena lite lätt över sprickorna mot vattnet på denna bana. Hoppa över dem eller Powerslida en bit inåt banan.


GBA SHY GUY BEACH:
Efter den första svängen till vänster på denna bana finns det en stor gräsplätt utsatt över en stor del av stranden. Ta till vänster om denna gräsplätt. Det finns en liten ö ute i vattnet rakt framöver som du kan gena med en svamp över för att bege ifrån dina motståndare ännu mera. Känner du inte igen ön? Kolla efter en liten irriterande krabba ute vid vattnet då.
En annan väg är bara i slutet, men den kan man inte direkt kalla ”genväg”. Ta bara åt vänster ännu en gång ifrån gräsplätten som täcker stranden en gång till. Alltså, den sista raksträckan innan målet. Detta sparar du 1-2 sekunder på, så en liten genväg är det ju trots allt.


DS DELFINO SQUARE:
När du har kommit ut ur det så kallade ”bosatta delarna” av Delfino Square, alltså, efter trapporna och allt som är typ i mitten av banan så finns det några lådor vid väggen. Bakom lådorna och inåt höger finns det en lerig genväg som kan utnyttjas bäst med en fart-föremål, men jag varnar dig! Akta dig så att du inte hamnar i vattnet när du kommet ut ur vägen!
En annan genväg är ungefär efter den första. Efter den stora bron med fartmattor som kan höjas eller sänkas så går vägen ju åt höger och sedan åt vänster igen. Du kan gena på gräset rakt fram efter att du antingen har flugit efter guppet eller endast åkt på marken. Kom ihåg en svamp eller något liknande bara! (Genvägen har ett träd vid sidan om sig!)


GCN WALUIGI STADIUM:
Först och främst vill jag bara säga att det finns 3 genvägar på denna bana och de är alla genvägar över lera eller stelnad lera som saktar ner ditt fordon. Den första är vid det första guppet, alltså efter starten och alla de små vallarna på banan. Ta och strunt i guppet och lägg dig åt höger över den stelnade leran och använd en svamp. Oj, oj, oj! Vilket försprång du kommer att ha!
Den andra är efter det andra guppet (då menar jag de på marken).Efter att du har flugit i luften så finns det ju en massa lera till vänster. Den kan du gena över som vanligt med något fart-föremål.
Den sista då är vid det sista trickguppet som Nintendo har lagt ut i detta spel. Du vet, det där under det absolut sista guppet innan målet. Känner du fortfarande inte igen dig? Jo, efter alla de stora rören med alla enorma köttätande växter och trickgupp så finns det ju en raksträcka med tre vallar. Efter denna raksträcka finns det ju ett gupp rakt uppåt där du även kan plocka åt dig några föremål. Vad jag försöker säga är det att det finns ju även här stelnad lera till vänster om vägen. Ta ett far-tföremål och gena över denna stelnade lera!


DS DESERT HILLS:
Efter den första svängen till höger så finns det en ganska stor pyramid gjord utav sten i sanden. Ifall du tar en svamp eller något annat fart-föremål till vänster om pyramiden så kommer du gena en bra bit.
Har du märkt att en del av banan är formad som ett -S? Den delen av banan är helt perfekt till att använda en Guldsvamp till att boosta på över alla kullarna av sand. Du kommer att kunna ta dig förbi alla andra mycket, mycket lättare!


GBA BOWSER CASTLE 3:
Vid några av de fyrkantiga svängarna på denna bana finns det rött ”grus”. Detta saktar ner ditt fordons fart i normal hastighet, men om du kommer med fart ifrån ett fart-föremål så är detta en liten genväg att ta sig förbi svängarna snabbare.


N64 DK’S JUNGLE PARKWAY:
Inuti grottan, i slutet av banan finns det en ”lerkulle” som det ej går att ta sig uppför men det kan du med hjälp av ett fart-föremål. Se bara till att du kommer i en bra position med bilen/motorcykeln så att du inte kraschar rakt in i väggen.


GCN MARIO CIRCUIT:
En ganska rejäl genväg finns det på denna bana. Och den ligger utmed gräsplätten där Chain Chompen sitter fastkopplad emot en stubbe. När du kommer ifrån svängen så att du ser Chain Chompen och allt det här så ska köra mellan träden och använda en svamp och ta dig runt hela gräsplätten snabbt och smidigt. Oh yeah! Nu så undvek du Chain Chompen på köpet!


SNES MARIO CIRCUIT 3:
Vid slutet av banan finns det en liten raksträcka med klossar framför dig med ett litet håll i. Du kan ta dig mellan detta håll med ett fart-föremål, du slipper då att svänga av åt höger och sedan åt vänster igen. Bra, va?


DS PEACH GARDENS:
Den första genvägen på denna bana hittar du vid all blomstergård som en skylt med en pil på pekar åt vänster (denna blomstergård hittar du efter starten när du har passerat runt rondellen med en Chain Chomper och bron). Ta en svamp inuti själva blomstergården för att gena förbi och få ett rejält försprång!
Den andra genvägen är vid slutet där alla mullvadar dyker upp. I närheten ute på gräset finns det ett gupp som du kan ta dig ut till snabbt och smidigt med hjälp av en svamp. Avsluta gärna med ett trick för att undvika alla mullvadar.


GCN DK MOUNTAIN:
Efter starten direkt av denna bana finns det lera ute i gräset till vänster och höger utmed den första uppförsbacken. Du kan ta dig igenom leran till höger med hjälp av ett fart-föremål.
Den andra fuskvägen är likadan som den på DK’s Snowboard Cross. Vid den näst sista svängen efter att du har passerat alla rullande stenar ifrån berget så finns det ju en skarp sväng åt höger. Jo, om du tar och lägger ditt fordon i position åt höger och Powerslidar så kan du ta dig förbi denna kurva utan att behöva anstränga dig alls! Lägg som sagt fordonet i position till höger och hoppa över den delen av sprickan i kurvan där det inte finns staket. Gjorde du det för tidigt så kommer du att ramla ner, det kommer du även att göra ifall du hamnar lite fel i positionen. Så testa om och om igen ifall det inte funkar!


N64 BOWSER’S CASTLE:
Detta förödelseslott innehåller en genväg, den hittar du i början av banan vid den första svängen faksiskt. Ute mot höger finns det ju gräs med några buskar. Där kan du gena igenom med hjälp av en svamp eller ett fart-föremål. Kom ihåg att bara undvika buskarna!

----------------

Visste du att det finns så kallade "gömda" saker på bilarna på banan Moonview Highway? Jo, det är sant. På bilarnas registreringsnummer står det dessa ord:

POW (som i POW-block)
SMB3 (som i Super Mario Bros. 3)
W1-1 (som i World 1-1 ifrån Super Mario Bros.-serien.)
1UP (som i "One Up", när man får ett extra liv på Mario-spel)

Det här var bara lite småroliga saker. Så kör alltså bakom, framför eller bredvid en bil och spana in registreringsnumret, så kommer du upptäcka dessa saker!

----------------

Byt din Mii's viktklass:
Ifall du vill byta din Mii's vikt på spelet så ska du gå in på Mii Channel på Wii menyn och sedan ändra din Mii's vikt där inne. Du kan både göra honom till en lätt, medel eller tung.

Tack till min lillebror som kom på detta!

------------------


Visste du att utifrån karaktärernas fordons status finns det "bonusar" till varje karaktär? Jo, det är sant! Här nere följer en lista på vad alla karaktärer har för bonusar:
(OBS! Varje siffra är hur mycket mera ”bonusar” de får i de olika förmågorna. Varje fordons förmåga kan maxas till högst 70. Så om det står t.ex. 7, är det lika 7/70, vilket är 10. Så då får man 10 mer i bonusförmågan.)

Speed = Fart
Weight = Vikt
Handling = Kontroll av fordon
Drift = Drivning
Off-road = När du ej kör på vägen
Mini-turbo = För er som kör med ”Manuell”, extra-fart.



:: MARIO ::
Speed: -
Weight: 6
Acceleration: 2
Handling: 2
Drift: 3
Off-road: -
Mini-turbo: -


:: LUIGI ::
Speed: 2
Weight: 6
Acceleration: -
Handling: -
Drift: -
Off-road: -
Mini-turbo: -


:: PEACH ::
Speed: 2
Weight: -
Acceleration: 5
Handling: -
Drift: 6
Off-road: -
Mini-turbo: -


:: DAISY ::
Speed: 4
Weight: -
Acceleration: -
Handling: 2
Drift: -
Off-road: -
Mini-turbo: 3


:: YOSHI ::
Speed: -
Weight: 3
Acceleration: -
Handling: -
Drift: 3
Off-road: 5
Mini-turbo: -


:: BIRDO ::
Speed: -
Weight: 3
Acceleration: -
Handling: -
Drift: -
Off-road: 3
Mini-turbo: 5


:: DIDDY KONG ::
Speed: -
Weight: -
Acceleration: 3
Handling: -
Drift: 3
Off-road: -
Mini-turbo: 5


:: BOWSER JR. ::
Speed: -
Weight: -
Acceleration: -
Handling: -
Drift: -
Off-road: 3
Mini-turbo: 3


:: BABY MARIO ::
Speed: -
Weight: 8
Acceleration: -
Handling: 6
Drift: -
Off-road: -
Mini-turbo: -


:: BABY LUIGI ::
Speed: 5
Weight: 8
Acceleration: -
Handling: -
Drift: -
Off-road: -
Mini-turbo: -


:: BABY PEACH ::
Speed: 3
Weight: 6
Acceleration: 3
Handling: 3
Drift: -
Off-road: -
Mini-turbo: -


:: BABY DAISY ::
Speed: 5
Weight: 6
Acceleration: -
Handling: -
Drift: -
Off-road: -
Mini-turbo: 3


:: TOAD ::
Speed: -
Weight: -
Acceleration: 6
Handling: -
Drift: 6
Off-road: -
Mini-turbo: -


:: TOADETTE ::
Speed: 3
Weight: -
Acceleration: -
Handling: -
Drift: -
Off-road: 6
Mini-turbo: -


:: KOOPA TROOPA ::
Speed: -
Weight: -
Acceleration: -
Handling: 4
Drift: -
Off-road: -
Mini-turbo: 6


:: DRY BONES ::
Speed: -
Weight: -
Acceleration: 3
Handling: -
Drift: 3
Off-road: -
Mini-turbo: 6


:: WARIO ::
Speed: -
Weight: 3
Acceleration: -
Handling: -
Drift: -
Off-road: 3
Mini-turbo: 6


:: WALUIGI ::
Speed: -
Weight: -
Acceleration: 6
Handling: -
Drift: 5
Off-road: 3
Mini-turbo: -


:: DONKEY KONG ::
Speed: -
Weight: 3
Acceleration: 2
Handling: 2
Drift: -
Off-road: -
Mini-turbo: 3


:: BOWSER ::
Speed: 2
Weight: 5
Acceleration: -
Handling: -
Drift: 3
Off-road: -
Mini-turbo: -


:: KING BOO ::
Speed: -
Weight: -
Acceleration: -
Handling: 5
Drift: -
Off-road: 3
Mini-turbo: -


:: ROSALINA ::
Speed: 3
Weight: -
Acceleration: -
Handling: 3
Drift: -
Off-road: -
Mini-turbo: 3


:: FUNKY KONG ::
Speed: 4
Weight: -
Acceleration: -
Handling: -
Drift: -
Off-road: 3
Mini-turbo: -


:: DRY BOWSER ::
Speed: -
Weight: -
Acceleration: -
Handling: -
Drift: -
Off-road: 6
Mini-turbo: 6


:: SMALL Mii ::
Speed: 3
Weight: 3
Acceleration: -
Handling: -
Drift: 3
Off-road: -
Mini-turbo: 3


:: MEDIUM Mii ::
Speed: 3
Weight: 3
Acceleration: -
Handling: -
Drift: -
Off-road: 3
Mini-turbo: 3


:: LARGE Mii ::
Speed: 3
Weight: -
Acceleration: 3
Handling: 3
Drift: 3
Off-road: -
Mini-turbo: -

Fusket har betyget 8.3 (37 betygssättare).

Kommentarer

Totalt 16 kommentarer:

lage den 19/09 -08 12:27
Nice nice nice nice nice

Forsa den 27/10 -08 13:18
Tog tid innan jag fatade hur jag skulle göra, men kul grej. =)

Lord_Mario den 16/11 -08 15:05
Bra, men jag tycker man förstår genvägar bättre när man ser på film.

dofla123 den 30/03 -09 19:31
OJ  VAD MYCKET SKRIVET!!  10 POÄNG!

Mestermens den 01/06 -09 11:42
Snyggt, men det finns genvägar på banor där du skrivit att det inte finns några.

lobbblob den 29/06 -09 05:04
på gba bowser castle 3, kan man inte med hjälp av de där gula ramperna hoppa över till andra sidan...

ingen den 16/08 -09 14:26
1. Det finns faktiskt en as-svår genväg på bowser castle. 2. Man kan komma över fallet i mitten på yoshi falls UTAN fartföremål.

                              //\\// (()) (()) B

Dave97 den 07/01 -10 15:03
Hur kan man hoppa över mitten av DS Yoshi falls ingen??? men fusket får en 1000

Gotchi_3 den 07/02 -10 15:36
Hejsan,
Undrar om någon vet hur man '' Låser upp '' de andra banorna än de som är från allra första början. Och så undrar jag hur man får de andra gubbarna än de som e från början, som t.ex Daisy. Tacksam om någon svarar :)

megacasper den 13/02 -10 20:52
man måste vinna brons guld eller silver på de fyra första "kupperna" så vinner du gubbar efter hand.

axel00 den 14/03 -10 16:23
Det finns flera genvägar.

axel00 den 21/03 -10 11:33
Jag kan 6 genvägar på en bana!

axel00 den 02/04 -10 10:25
Det finns en till genväg på DS DELFINO SQUARE!

jetaren4 den 02/06 -10 18:37
OBS! Du dör om du skriver RR.
Du gjorde det.
Fuska.nu dödade dig, istiden1
Du loggar in genom att hitta logga in-knappen.

Glassis00 den 10/01 -11 14:21
WOW vad mycket du har skrivit!!!
Den här guiden kommer att hjälpa mig mycket!

Dataspelaren den 09/05 -11 18:28
Det finns mer,men du har hittat många och skrivit ner dem...Beröm 9/10 eftersom vissa är självklara.

Skriv kommentar

Du måste logga in för att skriva kommentarer. Har du inget konto? Registrera ett.