Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fuska.nu World of Warcraft tråd

16/08 -07 08:37 fuskalink

fuskalink

1199 XP 5 inlägg

Jaaa det gör ju jag... men jag tycker alliance ser konstiga ut. förutom human men den är ju inge specielt med så jag väljer Horde för att de är coolast. :D

Jag tror jag ska skära halsen av dig.
-Varför ska du göra det?
-Ja, vafan trodde du?

17/08 -07 01:45 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

WTF!? HORDE ÄR INTE ONDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORCS RÄDDADE TAURENS OCH TROLLS OCH HJÄLPER MASSA RASER ATT ÖVERLEVA SOM MOK'THANAL, MAGÄ'HAR OCH ORGES!!!!
SLUTA SÄG ATT HORDE ÄR ONDA!!!!!!

GODA- ALLIANCE OCH HORDE
ONDA- BURNING LEGION, SCOURGE, OLD GODS!!!

SORYR MEN JAG ÄR BERONDE AV CAÅS ÖPCL!

Okey det kan hända att horde är något "snällare!" än alliance. Människorna vill ha hämnd, vad skullei nte du vilja om någon dödade alla i din släkt och brännde ner ditt hemland, hängde upp dödade barn vid städerna och torterade de överlevande?

17/08 -07 19:11 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

..........

Du vet att det är nästan en tradition att säga For the Horde? -.-

Man säger inte "For the Grand Alliance" -.-

Är det omoget att säga for the horde?

17/08 -07 23:57 karamba

karamba

3271 XP 8 inlägg

lol zuperboa du är ju patetisk, det enda man hör i stormwind är "FOR THE ALLAIENCE" hela jevla tiden

18/08 -07 13:10 Hugo

Hugo

3123 XP 25 inlägg

Håller med karamba där och vadå For the Horde självklart skriker man sitt egna folks namn när det är krig t.ex.

Namn Elfei Server Ragnaros
Blood Elf Hunter Specc BM
lvl 70 =)

19/08 -07 03:08 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Lol jag skulle trycka på den här rapportera spam knappen direkt om någon spammade så.
Saknar wow :(

19/08 -07 22:33 wowfreak_lol

wowfreak_lol

778 XP 2 inlägg

moget att säga att sitt "lag" är bäst -.-

70 gnome warlock
Tjena Mittbena!

20/08 -07 00:49 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

Zupertoa. Kolla på ditt namn. De e inte världens bästa namn. Om man säger så här det är ett omoget namn. Mitt namn kanske heller inte e så jävla fint. Men din ålder oxå. Du e inte ens mogen. De flesta hordes jag ser på fuska.nu som säger det iaf är runt 16+ vissa är ju under gränsen men de e ju då de som är omogna. Sen så om man e low lvl kan man ej förvänta sig alla ska vara Skit seriösa som en jävla 19 årig hardcore spelare. Nej där e de noobs. Sen på fuska.nu så e de flesta under 15 alliance. Tecken på yngre spelar alliance och de äldre horde. Men de är blandat. var en 12 årig i min raid som låg först på en mc healing lista vet ni hur? vissades att han hade spam healat sig själv...

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

20/08 -07 19:04 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Hahhahahahahahhhahahahaahahahhaha, lol hur kunde han ens kom med i en sådan guild om han spam healar sig själv ;P
Och man ska inte spam heala på andra heller, för då kan man snart inte heala alls...

20/08 -07 20:08 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

vete fan. Ingen såg ju det. På nåt sätt men han gjorde det och var väldigt idiotiskt gjort.

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

21/08 -07 08:32 Zoroz

Zoroz

3366 XP 163 inlägg

Deathwish skrev:
Zupertoa. Kolla på ditt namn. De e inte världens bästa namn. Om man säger så här det är ett omoget namn. Mitt namn kanske heller inte e så jävla fint. Men din ålder oxå. Du e inte ens mogen. De flesta hordes jag ser på fuska.nu som säger det iaf är runt 16+ vissa är ju under gränsen men de e ju då de som är omogna. Sen så om man e low lvl kan man ej förvänta sig alla ska vara Skit seriösa som en jävla 19 årig hardcore spelare. Nej där e de noobs. Sen på fuska.nu så e de flesta under 15 alliance. Tecken på yngre spelar alliance och de äldre horde. Men de är blandat. var en 12 årig i min raid som låg först på en mc healing lista vet ni hur? vissades att han hade spam healat sig själv...


Haha, Lol.. fy fan ^^

btw, Jag e 14 år och lirar horde.. så jag är också mogen WOOT! <3

This is Bullshit.

21/08 -07 15:36 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

nej zoroz du blir mogen 15-16 plus vissa under åldern kan ju vara bra spela men inte ofta mer ser sånna. sett en 13 årig snubbe på dh som var med en guild förut som farma kelthuzad.

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

22/08 -07 12:23 lon_93

lon_93

2194 XP 17 inlägg

vika tycker WoW suger?

22/08 -07 14:37 Xinay

Xinay

780 XP 32 inlägg

Du säger så för att du säkert aldrig testat. Vilka tycker att lon_93 är cp?

This stress game is very stressing!

22/08 -07 21:17 Xinay

Xinay

780 XP 32 inlägg

Nej, men han tycker det också tror jag eftersom han skriver vilka som tycker det med >.<

This stress game is very stressing!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar