Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Dags för ett helt nytt Fuska.nu..?

Svara
13/11 -12 21:50 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Det känns inte som att intresset existerar från andra involverade tyvärr. Jag har inte hört någon respons alls från FIQ, GoldenMew eller någon annan utanför det som står skrivet i denna tråd och svaret jag fick av Michael Ländin (aka FL-net) var "har läst låter bra" skrivet precis så som jag gjorde nu.

Vill ni medlemmar hjälpa till, börja med att stödja att det här är nödvändigt och att ni kräver förändring och engagemang!

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

03/08 -13 22:13 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Det gick inge vidare med erat projekt :(

Wii U PS4 XBone PC

03/08 -13 22:22 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

En liten del av detta har faktiskt genomförts. Tänker då framförallt på spelnyheter. Tyvärr har hela funktionen någon konstig uppdelning där det dels skrivs i forumet och dels hålls för sig själv, och varken forums-delen eller den egna avdelningen passar riktigt bra.

Håller förövrigt med Forsa i sitt senaste inlägg om att motivationen hos ansvariga och uppåt verkar vara väldigt lågt. Det finns massor av bra idéer och funktioner som jag brukar diskutera med övriga moderatorer men alla känner samma sak - finns ingen uppåt som vill arbeta med det.

01/09 -13 01:44 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Finns gott om andra ''bra'' spelsidor så fuska kan lika gärna vara som det är. Helst skulle man nästan vilja att det blev till V4 igen så nostalgi känslan kom tillbaka varje gång man loggade in.

Wii U PS4 XBone PC

13/10 -20 15:47 Goten_ssj3

Goten_ssj3 Forummoderator Spelansvarig

29410 XP 8142 inlägg

Rip Fuska. Det finns inget som kan rädda sidan längre.

Watch Symphogear

17/02 -22 13:51 Goten_ssj3

Goten_ssj3 Forummoderator Spelansvarig

29410 XP 8142 inlägg

Skriv F för att för att visa respekt för Fuska.nu.

Watch Symphogear

10/03 -22 21:55 Goten_ssj3

Goten_ssj3 Forummoderator Spelansvarig

29410 XP 8142 inlägg

ReservoirDog skrev:
Goten_ssj3 skrev:
Skriv F för att för att visa respekt för Fuska.nu.


F

F

Watch Symphogear

11/03 -22 08:01 Butcher

Butcher Forummoderator Spelmoderator

5430 XP 28 inlägg

Goten_ssj3 skrev:
ReservoirDog skrev:
Goten_ssj3 skrev:
Skriv F för att för att visa respekt för Fuska.nu.


F

F

F


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar