Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Goten lämnar för gott (igen)

31/12 -19 13:35 Goten_ssj3

Goten_ssj3 Forummoderator Spelansvarig

29410 XP 8142 inlägg

Inte för att någon kommer att läsa detta. Men jag vet att jag skrev samma inlägg för 3 år sedan, men jag kom tillbaka efter några år och se om sidan hade ändrats. Men jag hade fel, sidan är fortfarande lika dött som det var för 3 år sedan. Ingen aktivitet i forumet, inga nya spel, recensioner, fusk eller något har visats under dessa år. Eftersom detta årtionde är snart slut beslutar jag därmed att lämna sidan för gott.

Om du vill ha kontakt med mig fortfarande kan du lägga till mig på MyAnimeList, Steam eller Discord (Goten_ssj3#6544). Det finns också på min presentation.

Jag tackar för mig och dessa 14 år på Fuska.nu. Hej då!
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek



Watch Symphogear

01/01 -20 13:09 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sparris

Förståeligt, men tråkigt att höra..  =/

03/01 -20 14:04 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Jag snor denna tråd.

Goten_ssj3 har helt rätt i att sidan har varit oförändrat i de senaste 3-5 åren, men med detta menar han och även jag själv, aktiviteten i forumet, skicka in av fusk och recensioner men även aktiviteten i klubbar i överlag, har bidragit mestadels till anledningen till att aktiviteten på hemsidan har dött ut, speciellt när det finns knappt någon administration kvar (jag och Goten är de enda som loggar in då och då, Jocke eventuellt) och det har jag stor förståelse för.

Jag kommer fortsätta med att logga in någon gång framöver, men jag ser ingen potential i att bidra till sidan än vad jag har gjort från första början som moderator som de andra i administrationen.

Om någon vill ha kontinuerlig kontakt med mig i framtiden, finns jag på FaceBook (Erik Jonsson), MyAnimeList, Steam eller Discord (MAL: OctaMomentum, Steam: kontonamn är mrblonde154 men in-game just nu Nagato Rall, Discord: OctaMomentum#7250). Jag kommer dessvärre inte svara på PM p.g.a. min oregelbundna aktivitet på hemsidan, men om ni försöker nå mig via dessa sidor, så löser det sig ändå!

Adjö tills vidare!

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek


Senast redigerat 03/01 -20 14:59

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar