Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Förbättringar på Fuska.nu?

03/08 -15 19:53 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

Hej alla fuskare!

Tänkte höra om någon här har förslag på ändringar samt nya funktioner som kan lyfta upp sidan?

Alla förslag kan skrivas här eller genom PM

Tack på förhand!



Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

11/08 -15 10:49 Markuz97

Markuz97

35946 XP 4200 inlägg

Tycker ni borde gödkänna fler fusk/speltester. Skickade in ett speltest på "Need for speed:rivals"(pc) och fick avslag. Jag skrev om testet och skickade in igen... Jag gjorde samma sak 3 gånger men fick avslag alla gångerna fast än det inte var något fel på recensionen.
Den var minst lika dålig som mitt speltest på "Watch dogs"(pc) och det vart godkänt på första försöket...


Senast redigerat 11/08 -15 10:50

Medlem sedan version 4.

11/08 -15 15:03 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

Markuz97 skrev:
Tycker ni borde gödkänna fler fusk/speltester. Skickade in ett speltest på "Need for speed:rivals"(pc) och fick avslag. Jag skrev om testet och skickade in igen... Jag gjorde samma sak 3 gånger men fick avslag alla gångerna fast än det inte var något fel på recensionen.
Den var minst lika dålig som mitt speltest på "Watch dogs"(pc) och det vart godkänt på första försöket...

Jag har kollat igenom dina inskickade spelrecensioner samt av vilken anledning den avslogs. Du fick väldigt utförliga anledningar där det tydligt framgick vad problemen var.

Så som systemet fungerar så brukar vi moderatorer väldigt sällan redigera spelrecensioner då de är personliga och även att användaren ifråga ska förstå själv vad felen är så att de inte upprepas.

Därav kan spelrecensioner avslås pga upprepade stavfel.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

11/08 -15 16:09 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Markuz97 skrev:
Tycker ni borde gödkänna fler fusk/speltester. Skickade in ett speltest på "Need for speed:rivals"(pc) och fick avslag. Jag skrev om testet och skickade in igen... Jag gjorde samma sak 3 gånger men fick avslag alla gångerna fast än det inte var något fel på recensionen.
Den var minst lika dålig som mitt speltest på "Watch dogs"(pc) och det vart godkänt på första försöket...


Om du vill diskutera om den konstruktiva kritik som har tilldelats angående fusk/guide/nyhet/recension, kontakta då den moderator eller ansvarig som ingår i spelredaktionen och har validerat ditt skriftliga verk.


Senast redigerat 11/08 -15 18:44

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

26/08 -15 23:18 Butcher

Butcher Forummoderator Spelmoderator

5430 XP 28 inlägg

Tycker att Fuska.nu's facebooksida borde bli aktiv igen. Så kan du införa en länk från Fuska.nu direkt till Facebook-sidan. Där ni ledande uppdaterar med allt från spelnyheter till nyheter som rör själva sidan :) Kan ju även vara så att detta faktiskt lockar till sig lite nya medlemmar fall det tar fart.

28/08 -15 21:47 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Absolut, håller med Butcher ^^

Wii U PS4 XBone PC

31/08 -15 21:51 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Vfyra

En skitsak kan man tycka, men jag sen V5 kom har jag stört mig på att jag inte kan välja vilken av header-bilderna som ska visas. Ogillar när headern ändras efter varje klick, den drar onödigt mycket uppmärksamhet/fokus för egen del. Sen känns bilderna ganska utdaterade idag, spelen som visas är inte i ropet längre s.a.s.

Som sagt, bara en personlig uppfattning. Take it as you will.

28/09 -15 08:30 Unspoken

Unspoken

546 XP 61 inlägg

Jag tkr det är konstigt att det händer olika saker om man trycker på ett underforum och en klubb. Klubben expanderas dirr medan underforumet uppdaterar hela sidan. Kanske ska vara så idk.

25/10 -15 19:37 xboxtim

xboxtim

915 XP 40 inlägg

Ändra sidan totalt, för ingen kommer ju längre hit för att leta efter fusk.

Xbox360
Halo är ägig
DS

01/11 -15 09:09 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

De borde bli mer en aktiv sida igen som den var förr. Var är alla moderatorer som ska vara inne och aktiva.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

01/11 -15 09:11 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Och man borde ändra sidan igen för ingen vill komma hit till denna sidan längre. Saknar den julspelet Och den kycklingen som man ska leta efter

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

11/08 -16 00:26 Lord_Mario

Lord_Mario

15225 XP 3271 inlägg

Grejen är att forum generellt är döende just nu, då det finns massa andra soicala medier som dödar alla små forum.

Forums-eran är över.

Snarkning snarkning och sova på natten.

19/09 -16 18:07 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Lord_Mario skrev:
Grejen är att forum generellt är döende just nu, då det finns massa andra soicala medier som dödar alla små forum.

Forums-eran är över.

Japp. Sjukt tråkigt tycker jag. Forum gjorde så att allt kändes mer personligt. Det var mycket mer community känsla och just på fuska så kunde man göra sig själv mer personlig och ihågkommen med hjälp av olika klubbar, sin presentation etc.. En facebook grupp säger verkligen ingenting om personerna där utan allt är mycket mera sakligt.

Det som skulle kunnat få fuska.nu att fortfarande idag vara relevant är om man skulle implementera de funktioner som är mest populära på andra gaming sidor. Bloggar, nyheter tävlingar och artiklar.

Detta skulle dock kräva mycket kodning och helt ärligt finns det ingen som vill eller kan lägga ner så mycket tid på en hemsida som kanske aldrig kommer lyckas även om man la till alla dessa funktioner.

Wii U PS4 XBone PC

06/10 -16 14:14 Lord_Mario

Lord_Mario

15225 XP 3271 inlägg

Och jag vet inte om det skulle fungera ändå, med 123 nya funktioner heller. Tråkigt.

Snarkning snarkning och sova på natten.

17/02 -22 13:48 Goten_ssj3

Goten_ssj3 Forummoderator Spelansvarig

29410 XP 8142 inlägg

Finns verkligen mycket som behövs för att förbättra sidan. Men just nu i dagsläget är det omöjligt.

Watch Symphogear


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar