Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Tittar du fortfarande på TV?

02/09 -15 14:58 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Tjena! Hur relevant är det klassiska tv tittandet i dagens läge? Finns det någon som på traditionellt vis tittar på tv trots långa och många reklamavbrott när ni vet att ni kan se på vilket program ni vill utan avbrott hur enkelt som helst på datorn?

Jag skulle nog titta på TV om jag hade en tv med tv kanaler i mitt rum. Nu har jag inte det och använder endast min tv för spel och netflix. Annars tittar jag på serier och film på datorn. Hur gör ni? Jag kan tycka att slö titta på tv kan vara skönt.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek



Wii U PS4 XBone PC

02/09 -15 15:02 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Har inte kollat på tv på nästan 10 år. Det går inte att pausa, screencappa, byta undertext- eller ljudspår eller snabbsöka.

02/09 -15 15:06 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Nyhetsmorgon på TV:n samtidigt som man fixar till dagens första kaffekopp är en höjdare! Annars kikar jag mest på sport på TV.

De eller dem?

03/09 -15 00:00 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

TV-tittanden har för min del dalat under de senaste 10 åren. Det händer att jag kollar någon eller några timmar i veckan forfarande och jag kommer förmodligen aldrig sluta kolla helt, skulle jag tro. Det dyker alltid upp någon spännande förr eller senare som jag vill se.

04/09 -15 22:29 Markuz97

Markuz97

35964 XP 4201 inlägg

Kollar typ bara på Melodifestivalen/Eurovision.

Serier och annat kollar jag mest bara på datorn.

När jag var yngre kollade jag på TV flera timmar varje dag, sen 2011 har det bara blivit mindre för varje år...

Medlem sedan version 4.

05/09 -15 13:44 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Jag kollar nästan ingenting längre. Bara ifall det är vissa evenemang, som fotbollsmatcher eller liknande. Annars kan jag se det mesta jag vill på andra ställen. Kan hända att jag ser nåt avsnitt Family Guy med, men det är inte så ofta...

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

07/09 -15 04:01 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Vfyra

Jag googlade och TV står tydligen för television? Detta fenomen verkar ligga före min tid...

Forntidens YouTube om jag har förstått det hela rätt.

Nej, men jag föredrar att själv styra över min underhållningskonsumtion.

Samma gäller för radio, forntidens Spotify/Podcast.

De olika Play-sidorna använder jag dock, samt Öppet arkiv.

Ska tilläggas att jag stödjer public service. Jag brukar den bara väldigt sällan.


Senast redigerat 07/09 -15 04:25
11/09 -15 10:55 Unspoken

Unspoken

546 XP 61 inlägg

ne lol tv är för gamla

24/10 -15 06:36 Kuriboh

Kuriboh

1931 XP 321 inlägg

Nä. Var jättemycket för TV som liten, men idag är det digitalt som gäller. Var länge sedan jag tittade på nån TV-kanal.

- Choklad åt folket, maho!

26/10 -15 20:58 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Jodå, men alltför sällan. Händer att jag kollar på tv under en fredagskväll, men annars? Tyvärr inte, det var mer en vanesak när man var yngre.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar