Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Team Fortress 2 - Gun Mettle Uppdatering

03/07 -15 18:03 Goten_ssj3

Goten_ssj3 Forummoderator Spelansvarig

29410 XP 8142 inlägg

För några dagar sedan släpptes det en ny stor uppdatering till Team Fortress 2, vid namn Gun Mettle Update. I denna uppdatering, så har Valve släppt nya skins till en del originalvapen, som liknar vapnen på Counter-Strike: Global Offensive, och 4 nya kartor (Borneo, Powerhouse, Snowplow  och Suijin), samt 3 nya hån (Proletariat Posedown, Box Trot och Kazotsky Kick). För att kunna delta en kampanjen måste du köpa en Gun Mettle Campaign Pass i Mann Co. Store för 5,49€.

Hur tror du denna kampanj kommer bli? Kommer du att delta i den? Denna kampanj håller på tills den 30:e September 2015.

Källa: http://www.teamfortress.com/gunmettle/



Watch Symphogear

04/07 -15 17:32 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Har faktiskt aldrig spelat TF2. Hört mycket snack om det dock. Tror det som får mig att hålla mig borta är att det är ett gratis spel med massor med små saker att köpa för riktiga pengar. Sådant lockar tyvärr inte mig alls.

Wii U PS4 XBone PC

05/07 -15 13:10 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Jag hade lite problem med att förstå konceptet bakom eventen i början, men hänger med vad man egentligen behöver göra.

I grunden en trevlig idé, men det är ännu ett sätt från Gaben att mjölka pengar. Vapen som är Strange, kan nu ha en Unusual-effekt om man får turen, men om oturen uppstår, då blir det en reguljär sådan, vilket är trist. Man tjänar nästan mer på att skaffa de Strange vapen genom marknaden och vänta på att Valve lägger till vapen som inte har varit det förut. Men, kontraktidén är kul, bara att skaffa ett kontrakt till en specifik klass och sedan nörda det under veckan tills kontraktet uppdateras till en annan klass eller samma då.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar