Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Nästa Yoshi-spel

24/01 -13 17:47 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Nästa spel i Yoshi-storyn är avslöjat. Senaste spelet var Yoshi's Story som släpptes 1998 till Nintendo 64, men nu ser det ut att komma tillbaka till Wii U.

Vi har inte fått reda på så mycket information om det - snarare så att det är väldigt lite. De har släppt en video och berättar där lite om spelet. Det man ser är att spelets grafik och design är väldigt lik Kirby's Epic Yarn. Vilket kanske inte är så förvånande då det utvecklas av Goodfeel som även utvecklat Kirby's Epic Yarn.

Så, vad tycker ni? Härligt att Yoshi kommer tillbaka i ett eget spel?


Senast redigerat 24/01 -13 17:47
24/01 -13 18:38 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Det här var trevligt. Den där engrishen var också trevlig.

24/01 -13 19:58 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Besviken.

Var inte alls imponerad av Epic Yarn då jag fick låna det av en kompis, och i stort sett tvingade mig igenom det (inte för att det var så svårt då det var barsnligt enkelt) under perioden då jag fick låna det. Grafiken tyckte jag var intressant först, och det nya konceptet verkade lovande, men inget som skulle hålla i längden.

Om Yoshi spelet blir liknande blir det definitivt inget köp för min del.

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

25/01 -13 05:53 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Skulle ha föredragit ett yoshi spel som inte var i garn! Men kommer absolut att köpa det här! Såg uuuurgulligt ut!

Wii U PS4 XBone PC

26/06 -15 14:54 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Inväntar på att spelet ska komma i brevlådan med amiibon och allt. Behövde dock beställa från amazon så lär ta ett tag :(

Wii U PS4 XBone PC


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar