Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Sommarlov

Svara
04/07 -15 19:48 Skulliz

Skulliz

3234 XP 172 inlägg

ReservoirDog skrev:
Mitt sommarlov, kan man säga, att det börjar i morgon eftersom att min sista tentamen för denna period går just då. Sommaren kommer dock bestå av mycket programmering, men även andra trevligheter som animetittande, datorspelande, rock - och metalfestival, besök hos mig från några medlemmar på Fuska, och eventuellt, en veckas fiskesemester uppe i Norrland.

Förväntar mig inte att du kommer ihåg mig då det var ungefär 7-8 år sedan jag var aktiv här, och jag bara fick för mig att kolla hur gamle goa fuska såg ut idag.

Men iallafall, jag såg dig utanför LiU för sisådär en två år sedan haha. Jag satt i bussen när vi stormade förbi busshållplatsen du satt och väntade vid. Haha!

04/07 -15 20:10 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Skulliz skrev:
ReservoirDog skrev:
Mitt sommarlov, kan man säga, att det börjar i morgon eftersom att min sista tentamen för denna period går just då. Sommaren kommer dock bestå av mycket programmering, men även andra trevligheter som animetittande, datorspelande, rock - och metalfestival, besök hos mig från några medlemmar på Fuska, och eventuellt, en veckas fiskesemester uppe i Norrland.

Förväntar mig inte att du kommer ihåg mig då det var ungefär 7-8 år sedan jag var aktiv här, och jag bara fick för mig att kolla hur gamle goa fuska såg ut idag.

Men iallafall, jag såg dig utanför LiU för sisådär en två år sedan haha. Jag satt i bussen när vi stormade förbi busshållplatsen du satt och väntade vid. Haha!


Jasså, där ser man! Tänk vad världen är liten.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar