Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Minecraft Multiplayer?

31/05 -15 21:26 Markuz97

Markuz97

35958 XP 4200 inlägg

Hej hej! Vet inte om någon mer här på Fuska.nu spelar Minecraft. (Den här delen av forumet verkar väldigt övergiven i alla fall...)

Jag tänkte i alla fall starta en tråd. Och då tänkte jag passa på att fråga vilka Minecraft servrar du brukar spela på? Om du har någon att rekomendera.

Själv spelar jag oftast multiplayer när jag spelar Minecraft. När jag var n00b spelade jag mest 4ever alone. He he...

Jag brukar köra på 2 serverar(Inte samtidigt då förstås)
Den första heter Minetopia och är en privat server.
Ansökte till den för sisådär 2,5 år sedan och kom in eftersom en av spelarna där hade sett mig på Youtube.
Har fått många nya vänner/erfarenheter av den servern.
Här är en video när jag spelar på Minetopia

Den andra servern kallas för Majncraft och var ett skolprojekt vi hade på min skola när jag gick i 9:an. Går inte kvar på skolan längre, men jag och 2 kompisar fick bli Admins när vi slutade.
Servern är allmän, så det brukar vara en del p12or inne...

Det är dom 2 serverna jag brukar spela på.
Någon mer som spelar Minecraft multiplayer?



Medlem sedan version 4.

02/06 -15 18:39 Jonarin

Jonarin

28885 XP 62 inlägg

Jag är en Minecraft spelare^^

I början när jag först såg spelet tänkte jag va fan är detta för skräp grafik, men efter jag kollar runt på youtube och blev övertalad att testa så fixade jag spelet o har varit fast sen dess hehe

Kolla in min Youtube kanal för att se mig spela Minecraft m.m.
www.youtube.com/channel/UCSIaUneK487Y...

03/06 -15 20:52 Markuz97

Markuz97

35958 XP 4200 inlägg

Grafiken var också det första jag reagerade på. Det började med att min bror köpte spelet, efter att ha blivit övertalad så testade jag. Och det visade sig vara det bästa spelet jag någonsin spelat...

Det var för sisådär 4,5 år sedan, fortfarande är jag helt fast i spelet och har aldrig tagit några längre pauser.

Medlem sedan version 4.

03/06 -15 23:22 Jonarin

Jonarin

28885 XP 62 inlägg

Samma gällde mig min bror köpte den sen var man fast hehe

Kolla in min Youtube kanal för att se mig spela Minecraft m.m.
www.youtube.com/channel/UCSIaUneK487Y...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar