Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Gör dig redo för att bli skribent!

27/05 -15 18:57 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Nu håller vi på med det sista gällande en ny befattning som går under namnet "Skribent". Skribenter kommer kunna posta spelnyheter utan att de godkänns och får automatiskt 10 XP per spelnyhet.

Skribenter kommer listas under "Kontakta oss" för alla att se vilka som är skribenter.

För att ansöka till att bli skribent så måste du ha skrivit minst 10 spelnyheter som blivit godkända. Därför jag samtidigt kan meddela att man numera kan se hur många och vilka spelnyheter en medlem skrivit genom medlemmens profil. "Inskickade spelnyheter" är nu ett menyval.

Om du uppnår kravet så skickar du en ansökan till mig om varför du vill bli skribent och vad du är beredd att göra.

Som skribent får du även en ruta likt den som nuvarande moderatorer har som syns på din profil samt i forumet.

Medlemmar kommer börja tillsättas som skribenter inom en snar framtid.


Hoppas detta är lockande för vissa och jag önskar er lycka till!


Hälsningar,
Joakim Melin, administratör.



Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

27/05 -15 19:20 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Riktigt roligt :D Darknesssky for president!

Wii U PS4 XBone PC


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar