Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Super Smash Bros U/3DS

18/05 -15 14:53 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Här diskuterar vi allt som har med SSBU/3DS att göra.

Vilka på fnu spelar ssbu och vem/vilka spelar ni som? Jag spelar endast som Wario ;D Har också 6 amiibos men har alla kvar i kartongen då jag skulle må så dåligt om jag öppnade förpackningen.. Spelar mest local coop men ifall någon är sugen på att smasha så adda mig :)

mitt nnid är MartinMilk =)



Wii U PS4 XBone PC

18/05 -15 16:33 xboxtim

xboxtim

919 XP 40 inlägg

Har runt 110 timmar eller nåt på Wii U versionen. 3DS typ 50 timmar eller nåt. Little Mac är så jävla OP. Har dock fortfarande ingen amiibo, lär vänta tills Greninja kommer.

Xbox360
Halo är ägig
DS

18/05 -15 17:23 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Misstänker att de gjorde honom lite bättre då jag tror med största sannolikhet att de kommer presentera ett nytt Punch Out snart. De ville nog få så många som möjligt att digga hans karaktär så de vill köpa deras nästa spel.

Wii U PS4 XBone PC

20/05 -15 18:44 ImInzain

ImInzain

11 XP 9 inlägg

Spelar alltid som Ness i Smash till Wii U. Riktigt grym att spela som älskar hans move set. Annars kör jag som Dr. Mario då han var min favorit i Melee, många hatade att han kom med in i spel serien igen då han är en klon, men jag vart väldigt glad över det.

Little Mac är så OP, hans attacker tar som tusan och han är snabb. Dock så är ha dålig i luften vilket jämnar ut det.

`Inzain´

21/05 -15 23:49 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Aldrig ens provat att spela som Little mac. hehe

Wii U PS4 XBone PC


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar