Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



får inte spela the elder scrolls

Svara
26/03 -13 21:10 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Biarce

Jag förstår ärligt talat inte varför det är 18+ på Skyrim det spelet har inte särskilt mycket våld och blodet syns knappt och har inte hört några grova svordomar, kanske nån men det tänker man inte på i alla fall inte jag, ifall nån kan va snäll och förklara för mig varför det är 18+ så varsågod skulle gärna vilja veta det.

02/04 -13 15:31 cbgaming

cbgaming

172 XP 26 inlägg

Tack för alla svar, nu får jag spela dom.
Ja fattar inte heller 18+ på skyrim

02/04 -13 17:12 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Biarce skrev:
ifall nån kan va snäll och förklara för mig varför det är 18+ så varsågod skulle gärna vilja veta det.

http://www.commonsensemedia.org/game-reviews... -all these reasons...


Senast redigerat 02/04 -13 17:13

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

06/04 -13 19:40 cbgaming

cbgaming

172 XP 26 inlägg

Men ändå, vem tar skada av det?

25/12 -14 17:40 sanic

sanic

0 XP 1 inlägg

jag är 15 år och får inte spela alien isolation men jag får spela the evil whitin och dead space och jag vet inte hur jag ska övertyga dom att jag ska få köpa alien isolation

07/05 -15 14:54 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

sanic skrev:
jag är 15 år och får inte spela alien isolation men jag får spela the evil whitin och dead space och jag vet inte hur jag ska övertyga dom att jag ska få köpa alien isolation

Säg att deras logik är trasig och att ifall du får lov att spela andra spel som är 18+ så finns det verkligen noll förklaring till varför du inte skulle få spela andra 18+ spel.

Wii U PS4 XBone PC


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar