Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



VAC BAN!

14/12 -14 21:43 niron

niron

162 XP 43 inlägg

Då har man blivit VAC bannad för ingenting. Det står detta:<label for="AbuseRadio_Cheating">Misstänkt fuskare</label>" Det verkar som dom bannat mig för misstänkt fuskare! Känns inte helt rätt. Men hur som helst hade en kompis också fått en men det var hans virus skydd som blockade VAC skyddet. Fick nu samma sak när jag spelade CS GO. Kom in på en hemsida där det står att något blockar VAC. Står att jag måste reparera SteamService men funkar inte. Så jag startar om virusskyddet och då kommer det fram om man vill tillåta CS Go VAC skydd. Såklart klickar jag ju på godkänn men har kvar bannen! Någon som fått samma? Hur tar jag bort den? PS! Är ett barn vet inget om fusk!    !Tacksam för tips!
Blev väldigt rädd att det var ett spion program som hade gjort något så har precis ominstallerat datorn.

Kolla gärna på min profil! På steam! -SWE-TAM-TAM


Senast redigerat 14/12 -14 21:46

hej

01/03 -15 03:57 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Du körde ett program som kör att du får alla achievements och du var dum nog att köra det på en Valve server. VAC delar ut bans till alla som har modifierade gamefiler.

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar