Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Klagomålstråden

Svara
04/02 -14 17:32 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Vad hände med aktiviteten?

7 år på fuska.nu

05/02 -14 15:11 Unspoken

Unspoken

546 XP 61 inlägg

Apower skrev:
Vad hände med aktiviteten?


Sociala medier har dödat i princip varje internetforum, även fuska.nu.

09/09 -14 08:14 Markuz97

Markuz97

35946 XP 4200 inlägg

2009-2011. Det var tider det. Då var sidan aktiv, och innan jag blev medlem var den ännu mera aktiv. Åtminstone från vad jag har fått höra.

Mitt klagomål är att sidan är för inaktiv... Men vad hjälper det att klaga? Sidan lär antagligen bara bli mer och mer inaktiv... Vilket är synd, jag har flera minnen från den här sidan.

Skulle inte förvåna mig om Fuska.nu stängdes ner inom ett par månader...

Medlem sedan version 4.

11/10 -14 22:58 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

Apower skrev:
Vad hände med aktiviteten?


Hej Apower <33
Förlåt för sent svar, har inte varit särskilt aktiv den senaste tiden... :(

.

26/10 -14 00:46 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Vad är det för jäkla pisstråkig omröstning på startsidan? Era frågor har blivit så torra så varför kan inte nästa fråga vara ''Vad känns skönast? Svar 1: Bajsa, Svar 2: Kissa''

Wii U PS4 XBone PC

11/11 -14 22:34 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

MartinMilk skrev:
Vad är det för jäkla pisstråkig omröstning på startsidan? Era frågor har blivit så torra så varför kan inte nästa fråga vara ''Vad känns skönast? Svar 1: Bajsa, Svar 2: Kissa''




Du kände alltså att det var dags att hitta någonting nytt att klaga på? Seriöst, lägg din energi på något annat. Dessutom vet alla att det är skönare att bajsa än att kissa.

De eller dem?

12/11 -14 18:09 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

MartinMilk skrev:
Vad är det för jäkla pisstråkig omröstning på startsidan? Era frågor har blivit så torra så varför kan inte nästa fråga vara ''Vad känns skönast? Svar 1: Bajsa, Svar 2: Kissa''


Kan du inte gå med i Greenpeace eller något istället?

12/11 -14 21:53 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

haha värst så kränkta ni blev då? Ni klarar alltså inte av klagomål. Tack då vet jag det.

Wii U PS4 XBone PC

23/11 -14 09:45 Markuz97

Markuz97

35946 XP 4200 inlägg

Fick upp det här när jag skulle logga in igår... Någon har alltså försökt ta sig in på min användare, att person dessutom har orkat skriva fel lösenord över 100 gånger känns extremt obehagligt...
Kan ni kolla vem det är som försökt ta sig in på min användare? Borde väl gå att kolla hans IP Adress.
Sen får man väl bara hoppas att det inte händer i framtiden.
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Medlem sedan version 4.

09/07 -15 17:56 Unspoken

Unspoken

546 XP 61 inlägg

Skärmen man omdirigeras till om man har för kort rubrik i sin tråd är ju ett skämt. Nu var ju min tråd ganska kort, men fortfarande jävligt drygt att behöva skriva om hela inlägget.

09/07 -15 19:14 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

Unspoken skrev:
Skärmen man omdirigeras till om man har för kort rubrik i sin tråd är ju ett skämt. Nu var ju min tråd ganska kort, men fortfarande jävligt drygt att behöva skriva om hela inlägget.

Vad är det med den skärmen som du finner irriterande? Är det att du måste skriva om hela inlägget?

Jag kan fixa det om några få timmar. Blir iallafall idag.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

09/07 -15 19:59 Unspoken

Unspoken

546 XP 61 inlägg

DarknessSky skrev:
Unspoken skrev:
Skärmen man omdirigeras till om man har för kort rubrik i sin tråd är ju ett skämt. Nu var ju min tråd ganska kort, men fortfarande jävligt drygt att behöva skriva om hela inlägget.

Vad är det med den skärmen som du finner irriterande? Är det att du måste skriva om hela inlägget?

Jag kan fixa det om några få timmar. Blir iallafall idag.

Ja precis, borde finnas en "tillbaka till inlägg"-knapp eller något?

11/07 -15 03:06 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

Unspoken skrev:
DarknessSky skrev:
Unspoken skrev:
Skärmen man omdirigeras till om man har för kort rubrik i sin tråd är ju ett skämt. Nu var ju min tråd ganska kort, men fortfarande jävligt drygt att behöva skriva om hela inlägget.

Vad är det med den skärmen som du finner irriterande? Är det att du måste skriva om hela inlägget?

Jag kan fixa det om några få timmar. Blir iallafall idag.

Ja precis, borde finnas en "tillbaka till inlägg"-knapp eller något?

Åtgärdade det igårkväll men insåg att det kanske är bra för alla att veta. Det var kodat för att fungera så som det gör nu men ett litet "misstag" hindrade det.

Nu fungerar det iallafall så att får du ett error så kommer det upp på samma sida som allt du skrev. Det innebär att rubrik samt innehåll fortfarande kommer stå kvar så du kan åtgärda problemet ifråga utan att behöva börja om.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar