Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Paradise hotel

10/02 -14 16:31 Unspoken

Unspoken

546 XP 61 inlägg

Helt sjukt att det inte finns någon tråd, var det ingen här som tittade i år? Själv var (och är) jag helt besatt

10/02 -14 23:00 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Sjukt att det inte finns någon tråd? Det är typ 3 pers som är inne på fuska.nu och ingen skriver i forumet längre.


Senast redigerat 10/02 -14 23:00

Wii U PS4 XBone PC

11/02 -14 15:36 Unspoken

Unspoken

546 XP 61 inlägg

Och ändå får jag svar inom 7 h

12/02 -14 17:16 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

yep

Fucking weebs...

12/02 -14 18:45 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Meh, medioker show om övervuxna 14 åringar vars mål är att vara den största pajasen. Det enda jag skulle orka glo på, om något, skulle vara Malin Gramer.

What can i say i´m a bad man.

12/02 -14 22:09 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Tycker det är dynga, men samtidigt finns det ju inget tröttare än folk som klagar på reality-tv.

*

14/02 -14 09:19 Stegosaurus

Stegosaurus

6532 XP 330 inlägg

Jag tycker det är fel att kalla det för dynga. Avföring är ett viktigt och nyttigt inslag i naturen.

15/02 -14 00:31 Unspoken

Unspoken

546 XP 61 inlägg

Varför så mycket hat? Jag tycker att det är mycket mer givande att titta på realityserier än tv-serier som bara följer manus.

16/02 -14 22:14 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Jag tycker programmet är fantastiskt! Inspirerande, intellektuellt och rumsrent är de tre ledord jag uppfattar programmet vara byggt kring. Jag ligger för tillfället i hårdträning för sexpack, lever av stål och en outtröttlig lusta så att jag kan få en av de åtråvärda platserna i nästa års upplaga. En seger - det skulle jag ranka före Nobels Fredspris. Fan vad häftigt det vore. Bli intervjuad av Se & Hör varje dag, ha massvis med klipp och bilder på mig naken på internet, träffa 12-åringar på stan som vill ha autografer m.m är ju snudd på ett utopiskt leverne som får mig att känna att träningen är värd mödan.


Senast redigerat 16/02 -14 22:15

7 år på fuska.nu

17/02 -14 20:32 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Jaaaaa jeppe var kung! Ni som är så anti och hatiska kollar i smyg.
Hade inte bangat på att ställa upp själv, men har pojkvän nu som vill annorlunda.

21/02 -14 16:44 Unspoken

Unspoken

546 XP 61 inlägg

wtfwjd skrev:
Jaaaaa jeppe var kung! Ni som är så anti och hatiska kollar i smyg.
Hade inte bangat på att ställa upp själv, men har pojkvän nu som vill annorlunda.

Haha, tror det är bäst om du söker när du blir singel igen, annars lär du garanterat göra bort dig :p

Jag har också lite lust att söka, men hade inte suttit fel med ett par psykologikurser innan. Människor är så intressanta varelser, och det är fantastiskt hur man kan påverka och manipulera folk :)

25/02 -14 18:31 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Apower skrev:
Jag tycker programmet är fantastiskt! Inspirerande, intellektuellt och rumsrent är de tre ledord jag uppfattar programmet vara byggt kring. Jag ligger för tillfället i hårdträning för sexpack, lever av stål och en outtröttlig lusta så att jag kan få en av de åtråvärda platserna i nästa års upplaga. En seger - det skulle jag ranka före Nobels Fredspris. Fan vad häftigt det vore. Bli intervjuad av Se & Hör varje dag, ha massvis med klipp och bilder på mig naken på internet, träffa 12-åringar på stan som vill ha autografer m.m är ju snudd på ett utopiskt leverne som får mig att känna att träningen är värd mödan.


Under hela året efter programmets slut får du ju dessutom vara gästbartender på O'learys Bar i Katrineholm och DJ:a inför 13 drängfulla stammisar. Det måste ju ändå vara höjden av framgång här i livet?

*

18/08 -14 15:38 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Eric_ skrev:
Apower skrev:
Jag tycker programmet är fantastiskt! Inspirerande, intellektuellt och rumsrent är de tre ledord jag uppfattar programmet vara byggt kring. Jag ligger för tillfället i hårdträning för sexpack, lever av stål och en outtröttlig lusta så att jag kan få en av de åtråvärda platserna i nästa års upplaga. En seger - det skulle jag ranka före Nobels Fredspris. Fan vad häftigt det vore. Bli intervjuad av Se & Hör varje dag, ha massvis med klipp och bilder på mig naken på internet, träffa 12-åringar på stan som vill ha autografer m.m är ju snudd på ett utopiskt leverne som får mig att känna att träningen är värd mödan.


Under hela året efter programmets slut får du ju dessutom vara gästbartender på O'learys Bar i Katrineholm och DJ:a inför 13 drängfulla stammisar. Det måste ju ändå vara höjden av framgång här i livet?

Sannerligen! Hoppas du vill göra denna resa med mig.

7 år på fuska.nu

18/08 -14 16:28 Unspoken

Unspoken

546 XP 61 inlägg

Idag börjar det igen ja, tack Apower för bumpen! :)


Vad tror ni om denna säsong då? Jag tror det kommer bli svårt att toppa den förra, trots löftena ifrån tv3 om att denna ska vara bättre. Låter som att det kommer bli mer stök och pök nu, men brukar ofta innebära dummare och tråkigare folk :(

03/06 -15 22:35 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

jag tror paow och erik vinner


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar