Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Aktivitet

Svara
08/09 -14 14:09 Markuz97

Markuz97

35946 XP 4200 inlägg

the_Link96 skrev:
Markuz97 skrev:
Har under dom senaste dagarna fått ett sug att bli aktiv på sidan igen. Var inne mycket 2009-2011, men ett par månader efter att V5 kom så blev jag inaktiv. Mest eftersom att sidan i helhet blev inaktiv.

Har nu i alla fall bestämmt mig för att bli aktiv igen. Sidan är i och för sig väldigt inaktiv, men det kanske det kan bli ändring på.

Ska senare idag fixa en ny presentation i alla fall. Den jag har nu är p12ig level 9000... Avskyr den verkligen...



It's all about the XP! GOTTA CATCH 'EM ALL!


XP betyder inte ett skit för mig längre. När jag var yngre drömde jag dock om att bli den med mest XP på Fuska...

Medlem sedan version 4.

28/05 -15 14:28 Inzain

Inzain

2111 XP 169 inlägg

Jag måste säga att Fuska.nu har blivit mycket aktivare på senare tid, riktigt kul!

Inzain

28/05 -15 17:57 martinp

martinp

353 XP 149 inlägg

Verkar äntligen som om mitt nostalgiska forum fått tillbaka sin aktivitet. Nu återstår bara att ändra så det ser exakt ut som det gjorde år 2008/2009 igen. Skämt åsido, hoppas det håller sig!

Jag är martinp btw, inte någon ny medlem.

Ursprungligen medlem sedan 2009.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar