Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Instagram?

21/06 -14 21:25 Dreezy

Dreezy

103 XP 37 inlägg

Hej, är rätt ny här. Jag tänkte att vi kunde diskutera om Instagram i den här tråden. Sorry ifall det redan finns en. Vi kan väl börja med olika frågor om Instagram. Jag har märkt att vissa fuskar på instagram, men hur? Jag behöver inga följare direkt, men jag har märkt att mina kompisar fuskar (inte alla). Jag har bara lust att pröva o fuska, men jag har inte den blekaste aning om hur man gör. Finns det inte pedofiler o skumma typer som bara vill följa dig för att se dina bilder? Vad är dom kapabla o göra med bilderna ifall jag accepterar personer som jag inte känner? Hjälp. :(

22/06 -14 15:39 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Ehm.. har ingen erfarenhet av att "fuska"(aka botta) followers men skulle rätt lätt gissa på att det har med jailbreak att göra eller för den som är villig att ta risker antar jag betalar för sina bot followers.

Inget av detta rekommenderas dock pga diverse anledningar, en av dem är att du troligen kommer få dig en ban av det trevliga folket som har hand om appen. Har dock inte mycket att stödja detta argument med men skulle låta troligt med tanke på att du då använder appen på ett otillåtet sätt.

Det där med pedofiler kan du fråga dig själv i princip vart som helst där barn vistas. Vad kan de göra med bilderna? Ja, om du lägger upp bilder på dig när du bär ytterst lite kläder så kan du nog fundera ut det själv. I allmänhet så kan de göra vad de helst behagar att göra med bilderna eftersom att du lagt upp dem för att folk ska se det. Allt står i villkoren du godkände genom att använda appen.

Inte mycket att göra, once it's on the internet it stays on the internet. För övrigt tycker jag inte du borde oroa dig för pedofiler. Om någon uppträder på ett sätt som du inte anser är lämpligt så berättar du för dina föräldrar och så ska du nog se att de tar hand om det.

Edit: Det är värt att veta att followers du fått genom att fuska är inte riktiga människor, utan bara en siffra i de flesta fallen. Så om dina kompisar försöker mäta internet-penis med dig så säg bara att dina followers är äkta, till skillnad från deras.


Senast redigerat 22/06 -14 15:49

What can i say i´m a bad man.

27/06 -14 09:24 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Vem bryr sig? Du är ändå inte känd även fasg du skulle ha 900 tusen följare, who cares? Dessutom så lär du få ditt konto borttaget från insta ifall du fuskar.

Wii U PS4 XBone PC

20/03 -15 20:12 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

är det här man länkar sin insta? plz follow


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar