Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Mario Kart 8 får gratis DLC i sommar!

31/05 -14 11:05 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Mario Kart 8 har precis släppts i Sverige. Nu visar det sig att det redan har tagits fram DLC som kommer släppas i Japan under sommaren. Nintendo har tillsammans med Mercedes tagit fram ett DLC som kommer inkludera en ny bil.

Till en början ser det ut som att detta DLC endast kommer släppas i Japan, men Nintendo UK har svarat positivt på om vi kan förvänta oss det i Europa och USA också.


The announcement this time was made by Mercedes-Benz Japan regarding their collaboration in Japan with NCL. As for the information relating to the distribution of the GLA kart for MK8 outside Japan, we will be able to announce in the near future.




Källa: http://www.eurogamer.net/articles/2014-05-29...

02/06 -14 19:54 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Skulle ljuga om jag sa att videon gav mig ett litet skratt. Annars en rätt bra idé, bilreklam i allmänhet brukar inte gå ut till så många så detta kanske ökar chanserna för dem att sälja bra. Synd bara att jag inte kan säga detsamma om konsolen i fråga.

What can i say i´m a bad man.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar