Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fuska.nu minnen

25/03 -13 09:18 zvensksoldat

zvensksoldat

10119 XP 141 inlägg

Hmm.. Är jag den som varit med här längst? Utav de "aktiva" medlemmarna dvs.


Senast redigerat 25/03 -13 09:19

My mom gave me a dollar and dropped me of at town!
xD

25/03 -13 11:24 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Har så många minnen.. Då jag blev medlem här -07 samtidigt som en kompis var vi allmänt noobiga och störiga i Sims 2-forumet. Min kompis (virri) hade startat en hjälptråd, och jag ville också göra det.. men hon vägrade förklara hur man gjorde. Trots att det nästan alltid var jag som hjälpte henne att komma på svaren då vi nästan alltid satt framför fnu tillsammans.

Kommer ihåg också när vi precis kommit på att det gick att ändra texten i citat, så vi citerade Slashasen i hans tråd "har du varit med om nåt övernaturligt" typ, och skrev något om en full farsa. Minns inte exakt men det var riktigt korkat gjort. Men kul <3 Vi bråkade alltid från hennes acc, jag ville ju inte bli hatad : D
Sedan bråkade vi dessutom ofta med de äldre. De flesta trådar finns dock inte kvar </3 men här bråkade vi med Malaquan http://fuska.nu/forum/trad.php?id=1211345&sida=1 
söta
åh åh kommer ihåg alla msnkonversationer med Onödig information-gänget <3
Och tiden då jag var fnu's största fjortis <3

04/04 -13 12:42 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen rie204

Har varit medlem sedan slutet av 2008 men har ändå haft några roliga minnen från Fuska innan det blev mer och mer inaktivt.
Kommer inte glömma klubbarna Engelska & Runescape som jag var mest aktiv i ^^ <3

23/11 -13 15:52 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nikushimi

Jag har varit medlem sedan 2013 och jag kan säga att dessa veckor på fuska.nu har varit de bästa veckorna i hela mitt liv.

26/11 -13 20:05 ingetnamn

ingetnamn

109 XP 14 inlägg

När jag var en p12 för några år sedan, men vägrade se det själv :/

Str8, Y pree? Why is it always me?

30/11 -13 19:45 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

Alltså shit, här har man ju inte varit inne på flera år, vilken nostalgi. Jag antar att alla legender har försvunnit. Dea94 ;)

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

02/12 -13 21:13 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Jag har snart varit medlem i 10 år. Halva min livstid. Vet fortfarande inte hur jag hamnade här om jag ska vara ärlig...

De eller dem?

03/12 -13 11:49 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Fuska.nus chatt (dracula!)
Forumet
ViceAdmin
Legendary_Pokemon
#fuska.nu
kl0n
Press_Guide
onödig information :3
Buggande
Den smått kaotiska perioden kort efter hack #1 när mod-konton och ViceAdmin-kontot fortfarande var på vift p.g.a. någon lyckades lista ut hur man kunde aktivera kontona manuellt
V5 (lite synd dock att ett par kritiska problem fanns med den designen som gjorde att en hel del personer lämnade sidan)

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

03/12 -13 14:01 zvensksoldat

zvensksoldat

10119 XP 141 inlägg

Frisko skrev:
Jag har snart varit medlem i 10 år. Halva min livstid. Vet fortfarande inte hur jag hamnade här om jag ska vara ärlig...



Samma här! Jag gick med september '04.... Det känns väldigt konstigt, fast samtidigt roligt, att spelandet håller i sig!

My mom gave me a dollar and dropped me of at town!
xD

03/12 -13 18:16 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

zvensksoldat skrev:
Frisko skrev:
Jag har snart varit medlem i 10 år. Halva min livstid. Vet fortfarande inte hur jag hamnade här om jag ska vara ärlig...



Samma här! Jag gick med september '04.... Det känns väldigt konstigt, fast samtidigt roligt, att spelandet håller i sig!


När det gäller mig så har jag i princip aldrig spelat spel. Vilket gör frågan om hur jag hamnade här ännu märkligare...

De eller dem?

05/12 -13 17:43 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Wii_Love_Wii klubben.

Wii U PS4 XBone PC

13/12 -13 10:03 zvensksoldat

zvensksoldat

10119 XP 141 inlägg

Frisko skrev:
zvensksoldat skrev:
Frisko skrev:
Jag har snart varit medlem i 10 år. Halva min livstid. Vet fortfarande inte hur jag hamnade här om jag ska vara ärlig...



Samma här! Jag gick med september '04.... Det känns väldigt konstigt, fast samtidigt roligt, att spelandet håller i sig!


När det gäller mig så har jag i princip aldrig spelat spel. Vilket gör frågan om hur jag hamnade här ännu märkligare...



Hmmm... Men du var/är rätt intresserad av programmering, eller hur?

My mom gave me a dollar and dropped me of at town!
xD

14/12 -13 14:38 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

zvensksoldat skrev:
Frisko skrev:
zvensksoldat skrev:
Frisko skrev:
Jag har snart varit medlem i 10 år. Halva min livstid. Vet fortfarande inte hur jag hamnade här om jag ska vara ärlig...



Samma här! Jag gick med september '04.... Det känns väldigt konstigt, fast samtidigt roligt, att spelandet håller i sig!


När det gäller mig så har jag i princip aldrig spelat spel. Vilket gör frågan om hur jag hamnade här ännu märkligare...



Hmmm... Men du var/är rätt intresserad av programmering, eller hur?



Jovars! Webbaserad sådan.

De eller dem?

14/12 -13 22:42 Skulliz

Skulliz

3234 XP 172 inlägg

fuska.nu<3

16/12 -13 21:40 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Har väl inga speciella minnen och kommer inte ihåg varför jag registrerade mig. Har under dessa 3 år på fuska gjort ett par extremt dumma inlägg...


Senast redigerat 16/12 -13 21:40

Fucking weebs...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar