Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



LYSTRING

24/11 -13 17:28 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen BullyGamer97

FUSKA.NUS MEDLEMMAR, JAG STÅR NU FRAMFÖR ER, FÖR ATT FÖRA VIDARE DENNA VARNING!!

Vi går inte längre säkra, ty ett grovt brått har begåtts. En av mina trådar, där jag talar om min allvarliga sjukdom Asperger har raderats av den grymme moderatorn ReserVoirDog. Så man får alltså inte hjälp med sina problem i denna diktatur, va!?!?  Ni försöker dölja att jag lider av en allvarlig hjärnskada!?!?!

24/11 -13 17:36 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

Du kanske borde kolla upp lite innan du startar en ny tråd? Nu var det faktiskt så att jag tog bort din tråd.

Anledningen till detta var att majoriteten av alla inlägg i tråden var oseriösa och drev om sjukdomen. Att driva om sjukdomar är strikt förbjudet och ska inte förekomma på Fuska.nu

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

24/11 -13 17:37 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen BullyGamer97

DarknessSky skrev:
Du kanske borde kolla upp lite innan du startar en ny tråd? Nu var det faktiskt så att jag tog bort din tråd.

Anledningen till detta var att majoriteten av alla inlägg i tråden var oseriösa och drev om sjukdomen. Att driva om sjukdomar är strikt förbjudet och ska inte förekomma på Fuska.nu


Varför finns det ens regler på ett sånt här inaktivt forum? Ingen bryr sig nog ändå.

24/11 -13 17:55 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

BullyGamer97 skrev:
DarknessSky skrev:
BullyGamer97 skrev:
DarknessSky skrev:
Du kanske borde kolla upp lite innan du startar en ny tråd? Nu var det faktiskt så att jag tog bort din tråd.

Anledningen till detta var att majoriteten av alla inlägg i tråden var oseriösa och drev om sjukdomen. Att driva om sjukdomar är strikt förbjudet och ska inte förekomma på Fuska.nu


Varför finns det ens regler på ett sånt här inaktivt forum? Ingen bryr sig nog ändå.

Det handlar inte om folk bryr sig eller inte, det handlar om att regler måste finnas. Ett samhälle utan regler går inte, man kan inte blint förlita sig på att folk kommer uppföra sig eller ens att folk kommer följa reglerna. Att ta hand om folk som inte följer regler är något som behövs för att folk ska orka med saker och ting, utan regler skulle forumet redan vara fullt med spam och en rad olika polisanmälningar hit och dit.

Vad du och Nikushimi har visat upp idag att ni verkligen inte klarar av det sociala livet på nätet och inte har någon aning om vett och etikett, med störst sannolikhet är ni mellan 10 och 12 år och sitter bakom era skärmar, tuffa men när det kommer till verkliga livet så är ni nog motsatsen, fega och asociala.


Håll käften. Vad fan är du för mod att säga så åt dina egna medlemmar? Är du sjuk i huvudet?

Jag äger inte medlemmarna, de är inte mina. Om någon skulle "äga" medlemmarna är det FIQ, men inte ens han gör det.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

24/11 -13 19:10 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Och här ser vi ett tydligt bevis på en unge som blivit för slappt uppfostrad av mor och far som inte har någon som helst aning om vad humant beteende innebär. Gillar du inte reglerna så kan du sticka, kan med säkerhet säga att ingen saknar dig med tanke på dina inlägg.

Sidans storlek spelar ingen roll angående om regler skall finnas eller inte, tänk på att sidan sponsras av ett företag som i sig inte vill förknippas med ett forum där vad som helst tillåts.

Skulle gärna vilja fråga vad fan du är för medlem som skriver så respektlöst till en moderator som frivilligt lägger sin tid på att försöka göra forumet så bra som möjligt för alla medlemmar, är du dum i huvudet?

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

24/11 -13 20:54 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

I en perfekt värld skulle vi inte behöva några regler eller lagar - någonstans. Tyvärr är världen långt ifrån perfekt. Vi har ett par små regler som måste följas. Tycker man att någon av dem är felaktiga eller bör ändras är det dessutom bara att kontakta valfri person i administrationen, så ska vi läsa igenom det och se om en ändring kan behövas.

Vill du inte att någon ska lägga sig i när du går ut med en varning bör du börja fundera på till vilka du riktar varningen, och om ett annat förmedlingssätt skulle kunna vara bättre.

25/11 -13 17:44 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Nu lugnar vi ner oss här. Framför gärna saklig kritik men undvik flamewars o dyl.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

29/11 -13 01:36 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Jag diggar hur BullyGamer uppmanas att följa regler och visa respekt, och i samma tråd blir kallad för feg, associal och dum i huvudet där dessutom ett av dessa tveksamma inlägg är skrivet av en användare i moderatorposition. Det bidrar till ett bättre forum, verkligen. FL-Net måste vara nöjda.

Låt oss greppa varandras händer och sjunga We Shall Overcome, eller kanske åtminstone börja bete oss lite mer respektfullt mot folk? :)

Vem är bullygamer förresten? Någon gammal fnuare? :D fan, saknar allt folk


Senast redigerat 29/11 -13 01:37


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar