Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Xbox One bör inte ställas upp

25/09 -13 12:54 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Xbox 360 har gått att ha både horisontellt och lodrät, men när det kommer till Xbox One kommer detta ändras. Det lär fortfarande vara fullt möjligt att göra det, men det är något som Microsoft inte rekommenderar att man bör göra. Tydligen ska det vara problem med läsaren, som inte är designad för att klara av den mer upprätta positionen.

Det ska inte vara någon större risk för överhettning, men skivor och läsaren ska kunna ta skada om konsolen ställs upp. Microsoft påstår även att 80% av alla Xbox 360-användare har sin konsol horisontellt. Hur har ni er nuvarande konsol stående, och är detta något som kommer störa er?

Källa: http://uk.gamespot.com/tgs/microsoft-on-xbox-one-vertical-orientation-do-it-at-your-own-risk-6414731/


Senast redigerat 25/09 -13 12:59
25/09 -13 13:04 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Jag har ett Wii som brukar stå upp.

25/09 -13 20:04 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Jag har ett PS2, PS3 och XB360 stående~
Ibland har jag mitt DS lodrätt också~

Men allvarligt, finns det något bra med XBONE? Har inte så stor koll på spelnyheter, men den verkar vara på Jaguarnivå.

25/09 -13 20:59 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Den enda anledningen som jag kan komma på till att skaffa en Xbox One är spel som är exklusiva och andra tjänster som blir exklusiva. Microsoft pratade mycket om "TV" när de presenterade konsolen och jag kan tänka mig att det finns en del som mer söker något sådant istället för en ren spelmaskin.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar