Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Snabba frågor och svar

29/07 -13 16:38 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

mackan98 skrev:
Kan jag få hjälp för att jag är "friendzoned"?


http://www.youtube.com/watch?v=dIp3nsKiZqw
http://www.youtube.com/watch?v=r5evwkpOFUY

29/07 -13 18:33 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mackan98

Knewt skrev:
mackan98 skrev:
Kan jag få hjälp för att jag är "friendzoned"?


http://www.youtube.com/watch?v=dIp3nsKiZqw
http://www.youtube.com/watch?v=r5evwkpOFUY



Tack :)

04/08 -13 00:32 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Vad är det här för något?

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

06/08 -13 11:43 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Vad är det här för något?

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek


Ser ut som en "Don Pedro", en äldre typ av kaffebryggare som bygger på termodynamik. Jag äger en själv och det är ett roligt och gott sätt att göra kaffe på.


Senast redigerat 06/08 -13 11:43

De eller dem?

07/08 -13 16:02 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Tack för svaret. idk om det är rätt fnuetikett att tacka :/

08/08 -13 19:32 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Veteran på Fuska? Är det om man är plussare eller?
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

08/08 -13 21:33 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Ja, hittepåtitel.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

08/08 -13 21:40 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Så om man har Fuskaplus så kan man lägga till titlar, eller?

09/08 -13 06:43 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Ja, gosseN vann senaste spelutmaningen och fick därmed en veckas Fuska+. Det inkluderar bland annat en titel, man får tre gånger så mycket XP och möjligheten att skriva med färgad text i forumet.

29/09 -13 16:21 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

alltså jag måste ha hjälp. allvarligt.

I augusti jobbade jag mitt första pass på t2a, och nu den 25:e fick jag ingen lön?!? inte ens en lönespec! visserligen rör det sig bara om ett tjugotal timmar men jag är riktigt jävla pissed off. Har mailat min chef angående detta men hon svarar inte?! jävla psykobrud. Talade även med consession managern på plats, varpå jag fick ett visitkort med hennes mailadress på. Skrev till henne men fick inget svar där heller. Har även hört av mig till ekonomiansvarig utan någon framgång.  Har skrivit till facket nu och bett om hjälp. Har aldrig känt mig så förbisedd och trampad på.      Vad ska jag göra?        Är inte den enda som råkat ut för detta, det jobbar typ 200 ungdomar där och de räknar väl förmodligen inte med att någon ska våga säga ifrån.  Alltså ja, det är kanske bara em struntsumma men ska till berlin på onsdag och VILL JA MINA JÄVLA PENGAR.

29/09 -13 21:34 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Har du anställningsbevis så är du good to go.

Har du inte detta så är du ganska körd.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

24/01 -14 13:35 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

haha tack men detta var ett tag sen nu och det är löst!

03/04 -14 10:09 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Hej fuskare <3 Nu är det så att för ca 6 månader sedan förälskade jag mig i det gröna guldet och nu har jag, tack vare min klantiga pojkvän åkt på en ringa, vet någon hur lång tid det kommer ta innan jag kan röka igen? Hur länge kommer jag behöva lämna urinprov? vet att detta inte är flashback och jag är drottningen av dubbelmoral men skitsamma, hjälp snälla :(

03/04 -14 12:57 Unspoken

Unspoken

546 XP 61 inlägg

wtfwjd skrev:
Hej fuskare <3 Nu är det så att för ca 6 månader sedan förälskade jag mig i det gröna guldet och nu har jag, tack vare min klantiga pojkvän åkt på en ringa, vet någon hur lång tid det kommer ta innan jag kan röka igen? Hur länge kommer jag behöva lämna urinprov? vet att detta inte är flashback och jag är drottningen av dubbelmoral men skitsamma, hjälp snälla :(

Låter sjukt trashigt. Ta tag i ditt liv istället.

03/04 -14 16:51 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Unspoken skrev:
wtfwjd skrev:
Hej fuskare <3 Nu är det så att för ca 6 månader sedan förälskade jag mig i det gröna guldet och nu har jag, tack vare min klantiga pojkvän åkt på en ringa, vet någon hur lång tid det kommer ta innan jag kan röka igen? Hur länge kommer jag behöva lämna urinprov? vet att detta inte är flashback och jag är drottningen av dubbelmoral men skitsamma, hjälp snälla :(

Låter sjukt trashigt. Ta tag i ditt liv istället.

Öh ursäkta? "Ta tag i ditt liv"? Jag har ett jobb jag trivs med, pojkvän och familj som älskar mig. Svara på min fråga eller gtfo. Du borde kanske ta tag i ditt eget liv?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar