Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Dead space 3 <3

24/07 -13 13:06 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mackan98

Det är ganska lite svenska som spelar dead space 3. det är ganska lite folk ändå men det skulle vara kul att få spela med en annan svensk så jag skapade denna dead space 3 tråden så att man kan bestämma med någon annan när man kan spela lite co-op. så kan man ju prata annat om ds3 eller rekommendera vapen setups.

24/07 -13 23:25 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Du är på fel hemsida mannen. Fuska.nu är dött

Wii U PS4 XBone PC

06/08 -13 20:38 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mackan98

MartinMilk skrev:
Du är på fel hemsida mannen. Fuska.nu är dött


Jag märker det för det tar nästan 2 veckor att få svar på tips man skickar in.

06/08 -13 20:43 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Har under sommaren tagit något längre tid än så (genomsnittet iallefall), har väl inte varit så många hemma under sommaren. Förhoppningsvis ska den tiden ner till någon dag nu när vi börjar återvända mot den kalla vintern.

Just nu är hela listan för fusk, recensioner och spelnyheter tömd åtminstone, så nu går det bra att skicka in för snabba svar (förhoppningsvis).

08/08 -13 01:54 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mackan98

The_new_cake skrev:
Har under sommaren tagit något längre tid än så (genomsnittet iallefall), har väl inte varit så många hemma under sommaren. Förhoppningsvis ska den tiden ner till någon dag nu när vi börjar återvända mot den kalla vintern.

Just nu är hela listan för fusk, recensioner och spelnyheter tömd åtminstone, så nu går det bra att skicka in för snabba svar (förhoppningsvis).


Okej. kommer fusken till en admin som just har det spelet eller kommer det till alla?

08/08 -13 08:39 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Fusken hamnar i en lista som samtliga spelmoderatorer har hand om, de delas inte upp på något sätt utan samtliga spelmoderatorer har hand om samtliga fusk, recensioner, spel och spelnyheter.

Har du fler frågor får du gärna höra av dig via meddelanden eller skapa en ny tråd om det, så kan denna få fortsätta handla om Dead Space 3. Som jag för den delen inte spelar, är inget spel som jag ens varit särskilt intresserad av om jag ska vara ärlig.

08/08 -13 13:00 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mackan98

okej. men bara så folk vet så spelar jag på ps3 och om ni går till min profil så kan ni se vad mitt Online-ID är på PSN.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar