Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Sommarutmaning: Juli

07/07 -13 14:07 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Får gratulera till Chizu som vann 200 XP i förra månadens sommarutmaning! Denna månaden erbjuds ett mycket ovanligt pris. Ni kommer väl alla ihåg Fuska+? Det var ett par extra funktioner som vi använde under ett aprilskämt förra året. En hel del av de funktionerna blev verklighet, och är tillgängliga för alla nu, men en hel del hände inte mycket mer med. De som inte blev så mycket mer med återkommer nu, och vinnaren blir Fuska+-medlem under en veckas tid! Mer information om vad som ingår kan ni läsa i slutet av detta inlägg. Samtliga deltagare som lämnat in ett giltigt bidrag tilldelas även 50 XP.

Hur många klarar du? skrev:
Dags att ta fram ditt bibliotek med spel. Det är dags att klara ut så många spel som möjligt, under en månads tid. Det krävs två bilder per spel du klarat av, en där man ser att du precis börjat och en där man ser att du har klarat av det. Endast spel med ett kampanj-läge eller liknande är tillåtna, dessutom får inga mobilspel vara med. Skulle två personer klara av lika många spel så vinner den som postat sitt bidrag först.


Får önska er alla lycka till, och kom ihåg att bidraget ska vara postat i denna tråden innan lördagen den 3 augusti klockan 12:00. Vinster delas ut dagen därpå i samband med att nästa, och sista, sommarutmaning presenteras!

Information om Fuska+
Fuska+ innehåller en hel del extra funktioner. För det första så får man tre gånger så mycket XP (ett forumsinlägg ger exempelvis 15 XP). Du kan dessutom lägga till en egendefinierad titel - likt den spelmoderatorer och forumsmoderatorer har. Detta syns under ditt användarnamn i forumet. Man får dessutom möjligheten att använda [color]-taggen i forumet, något som vanligtvis bara forummoderatorer får. Dessutom får du en statusmarkering så alla kan se att du är en Fuska+-medlem.

Det är förbjudet att försöka missbruka Fuska+, genom att försöka framstå som moderator eller liknande i forumet.

08/07 -13 14:42 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Och hur defineras "klara ut"? Credits?

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

09/07 -13 16:41 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

För att "klara ut" ett spel behöver man inte klara ut alla sidouppdrag och allting, utan det är att ta sig till Credits-skärmen (för det mesta - finns väl en del undantag där Credits visas i början av spelet och liknande).

Man behöver alltså inte klara ut det till 100%, utan bara klara av sista bossen/banan/uppdraget för att klara kampanj-läget (eller liknande läge).

10/07 -13 02:43 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Här började jag.
http://gyazo.com/d76bb99c7691f439bbda0f63f1e0316c
http://gyazo.com/3061604938d5e71975cff588c3929b0e

det gick tyvärr inte ta print in game varför vet jag inte men här kan man se att spelet är igång när jag printar.
http://gyazo.com/5c7376a76e4769a8352eb566a584b9c7
jag kan berätta hur det ser ut, när man klarat spelet och är inne i menyn så finns det en tårta, en röd telefon, och en radio som spelar still alive låten.

edit kommer varje gång jag klarar ett nytt spel!

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

10/07 -13 23:29 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg



det gick tyvärr inte ta print in game varför vet jag inte men här kan man se att spelet är igång när jag printar.

L2p issue, gör om gör rätt.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

04/08 -13 14:02 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Får gratulera till gosseN som vann en veckas Fuska+ och fick 50 XP som deltagarpris! Har lite förseningar med nästa utmaning men ska försöka få ut den så snart som möjligt också.

05/08 -13 13:48 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

The_new_cake skrev:
Får gratulera till gosseN som vann en veckas Fuska+ och fick 50 XP som deltagarpris! Har lite förseningar med nästa utmaning men ska försöka få ut den så snart som möjligt också.

HUr använder jag det?  har jag fått det än?

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

05/08 -13 14:31 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

gosseN: Du bör ha fått ett meddelande med aktiveringsinstruktioner som du kan använda dig av.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar