Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Intreserad av ett Ps2?

25/07 -12 09:22 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen xPLAYERx

Ska sälja mitt ps2 med följande tilbehör:
Multitap
5 kontroller
30 spel
2 Guitar Hero gitarrer
2 Singstar mickar
och Memory Card 8MB
Jag säljer allt för 2800 kr
Svara om du är intreserad :)

25/07 -12 10:32 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Vilka spel är det?

Wii U PS4 XBone PC

25/07 -12 12:16 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

2800

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

25/07 -12 17:21 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Nästan 3000 spänn! o.O

Måste vara bra spel för att jag skulle kunna vara intresserad. Förresten, får man fråga hur du klämt in 30 spel i ett 8mb memory card?

What can i say i´m a bad man.

25/07 -12 18:01 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

lol. på en tråd på ett annat forum () där alla tyckte att 600kr var för dyrt

25/07 -12 18:22 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Vill bara tillägga att jag nyligen inhandlade ett PS2 med 38st spel, GH gitarrer, Buzz kontroller och mikrofoner samt. originalboxen för PS2't med tre stora minneskort, allt detta för ungefär 1100 kr.

Jag tycker att 2800 är hutlöst för en konsol vars grafik utvecklades för 12år sedan med spel som i dagsläget ger dig 1-2h underhållning per spel.

Visserligen vet jag att reklam och länkar ej är tillåtet, men jag anser att ett prisexempel är nödvändigt så folk kan se att detta faktiskt är en dålig deal. Ett prisexempel som går via tradera just nu är detta PS2 med 32st spel.

Länk endast insatt för insikt av prismässigt värde, ej för reklam av köp. Har inget samarbete med säljare ej heller avser jag att någon skall köpa varan i bifogad länk.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

25/07 -12 18:53 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Mal_ganis skrev:
med spel som i dagsläget ger dig 1-2h underhållning per spel.

u wot m8? Spelen är överlag runt 10h. Om inte alla spel han köpt är shovelware.

Varför köper någon konsoler som går att emulera med bättre grafik, ljud och kontroll?

En sak till...
>x före och efter namnet
>foreveralone.jpg som användarbild
>intreserad
>extremt högt pris
>berättar inte vilka spel som medföljer (priste är dock ok om det är 30 ex av  t.ex. Suikoden 2.
>smiley på slutet
>lol Frillesås, det är bästa namnet jag hört på en kommun

26/07 -12 13:05 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Mal_ganis skrev:
Vill bara tillägga att jag nyligen inhandlade ett PS2 med 38st spel, GH gitarrer, Buzz kontroller och mikrofoner samt. originalboxen för PS2't med tre stora minneskort, allt detta för ungefär 1100 kr.

Jag tycker att 2800 är hutlöst för en konsol vars grafik utvecklades för 12år sedan med spel som i dagsläget ger dig 1-2h underhållning per spel.

Visserligen vet jag att reklam och länkar ej är tillåtet, men jag anser att ett prisexempel är nödvändigt så folk kan se att detta faktiskt är en dålig deal. Ett prisexempel som går via tradera just nu är detta PS2 med 32st spel.

Länk endast insatt för insikt av prismässigt värde, ej för reklam av köp. Har inget samarbete med säljare ej heller avser jag att någon skall köpa varan i bifogad länk.

Bara för att spelen möjligtvis inte har online läge på många av spelen så betyder det inte att dom är korta.. Många av spelen är lika långa som alla nuvarande spel.

Wii U PS4 XBone PC

26/07 -12 15:47 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen xPLAYERx

Jag vill ha lite pengar, för jag ska köpa en ny konsol men jag kan sänka priset litegrann.

Plus att det där Ps2 på Tradera ser ut att gå upp lite i pris ;)

26/07 -12 17:42 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

xPLAYERx skrev:
Plus att det där Ps2 på Tradera ser ut att gå upp lite i pris ;)

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

26/07 -12 19:25 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

MartinMilk skrev:

Bara för att spelen möjligtvis inte har online läge på många av spelen så betyder det inte att dom är korta.. Många av spelen är lika långa som alla nuvarande spel.


Ja för jag syftade på att spel måste kunna spelas online för att vara bra.. Idiot.

Syftade inte på att spelen är korta, men spelen är välkända och mest troligen redan testade hos vänner, arkader och ev. spelbutiker. Nostalgiska känslor försvinner ofta lika fort som de kom angående spel.

Av 32 spel så är jag tveksam på att alla spel är av din smak, därför sa jag att de ger 1-2h/spel. Om du fastnar för ett, två eller tre spel så har du fortfarande ca 30 spel som ligger på hyllan. Varför tror du att folk generellt sett inte spelar Super Mario på sitt supernintendo i tiotals timmar trots att de säger att de älskade spelet? För att nostalgin försvinner så fort du spelat igenom W1..

Handlar inte om spelet är bra eller dåligt, det är gammalt och därefter inte lika intressant. Du vet redan om storyn och ev. spoilers och därefter tas en stor del av spelglädjen bort.

Förstår du nu lilleman?


Jag vill ha lite pengar, för jag ska köpa en ny konsol men jag kan sänka priset litegrann.

Här är ett tips.. Jobba!

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

31/07 -12 10:09 Nisse2000

Nisse2000

385 XP 70 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Mal_ganis skrev:
med spel som i dagsläget ger dig 1-2h underhållning per spel.

u wot m8? Spelen är överlag runt 10h. Om inte alla spel han köpt är shovelware.

Varför köper någon konsoler som går att emulera med bättre grafik, ljud och kontroll?

En sak till...
>x före och efter namnet
>foreveralone.jpg som användarbild
>intreserad
>extremt högt pris
>berättar inte vilka spel som medföljer (priste är dock ok om det är 30 ex av  t.ex. Suikoden 2.
>smiley på slutet
>lol Frillesås, det är bästa namnet jag hört på en komm



Varför bryr du dig, enligt din sida är ju spel töntigt och du säger att du hatar spel.

31/07 -12 22:01 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Nisse2000 skrev:


Sarkasm bruh. Kom ihåg att argument inte fungerar på det där sättet heller.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Jag har inte en aning om vad det här innebär. Är det relaterat till den här tråden?

24/06 -13 19:57 Nisse2000

Nisse2000

385 XP 70 inlägg

Goooda poiintaa


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar