Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Månadsutmaning: Maj

05/05 -13 11:56 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Grattis till Pudkip som vann förra månadens utmaning, som visade upp stort tålamod! Han vinner med det 100 XP, grattis! Han har nu vunnit två månader irad, kan han klara det en tredje gång?

Gold Miner skrev:
Pengar får jorden att snurra sägs det. Något som är värt mycket pengar är guld, och ditt uppdrag är då helt enkelt att skaffa massa guld. Detta görs enklast i Gold Miner, där du måste uppnå ett visst antal poäng för att gå vidare till nästa nivå. Vinnaren är helt enkelt den som klarar få flest poäng. Den som får flest poäng vinner.


Spelet spelas enklast på Fuska.nu, där du enkelt får med ditt användarnamn när du tar en bild för att visa ditt resultat. Ditt bidrag måste vara postat i denna tråden innan lördagen den 1 juni klockan 12:00. Vinster delas ut dagen därpå i samband med att nästa månadsutmaning publiceras. Lycka till!

10/05 -13 16:31 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

http://gyazo.com/673cbf621a0d12898b70819415ab5a27


Senast redigerat 10/05 -13 16:32

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

10/05 -13 19:57 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

15/05 -13 16:38 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

The_new_cake skrev:
Grattis till Pudkip som vann förra månadens utmaning, som visade upp stort tålamod! Han vinner med det 100 XP, grattis! Han har nu vunnit två månader irad, kan han klara det en tredje gång?


Jaja... Hur hittar man spelet på Fuska?

15/05 -13 16:40 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Du hittar spelet på Fuska.nu här, bland alla våra andra spännande onlinespel.

15/05 -13 16:43 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

The_new_cake skrev:
Du hittar spelet på Fuska.nu här, bland alla våra andra spännande onlinespel.

Inget spel verkar funka...

15/05 -13 16:46 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Jag är lite osäker, men tror att spelen kräver Flash. Lite beroende på vilken webbläsare man har och vilken sorts enhet man sitter på så kanske det inte fungerar. Får du något felmeddelande eller något annat som kan hjälpa mig att förstå vad felet är? Kan du säga vilken webbläsare du använder, så skulle även det kunna hjälpa.

15/05 -13 16:54 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

The_new_cake skrev:
Jag är lite osäker, men tror att spelen kräver Flash. Lite beroende på vilken webbläsare man har och vilken sorts enhet man sitter på så kanske det inte fungerar. Får du något felmeddelande eller något annat som kan hjälpa mig att förstå vad felet är? Kan du säga vilken webbläsare du använder, så skulle även det kunna hjälpa.

Jag använder Firefox på en dator med Windows. Jag får inget felmeddelande, det ser typ ut som att det bara inte finns nåt spel.

15/05 -13 17:55 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Pudkip: Skulle tro att det beror på att du inte har Flash installerat, känner mig ganska säker på att spelen på Fuska.nu behöver det. Du kan installera, och dessutom kontrollera om du har det installerat här.

31/05 -13 01:11 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar