Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Nintendo kommer inte ha traditionell presskonferens på E3

01/05 -13 22:40 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Nintendo kommer inte att hålla en stor presskonferens under E3 i år. Vanligtvis brukar de släppa en stor mängd information och många olika nyheter på en stor presskonferens men så kommer alltså inte bli fallet detta året. Istället satsar man på att ha flera mindre konferenser där man fokuserar på spel och mjukvara för Amerika.

"First, we have decided not to perform a large-scale presentation, such as the transmission of all orientation towards everyone around the world, such as in previous years, the new news.
We are planning several events that you place on it, focused on a smaller U.S. market software. One of them in the event of a closed everyone for distribution in the United States officials, another is an event of a closed type experience that target everyone in the game the Western media mainly."


Det hela avslöjades den 24 april i samband med att Nintendo lämnade en resultatrapport och berättade hur de tänker försöka förbättra siffrorna i framtiden. Du kan läsa hela rapporten (översatt till svenska med Google Translate) här.

Källa: http://www.ign.com/articles/2013/04/25/no-ni...

02/05 -13 16:45 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Tyckte jag personligen kändes väldigt tråkigt. Har ju alltid varit höjdpunkten för min del under E3, men jag antar att jag helt enkelt får nöja mig med små Nintendo Directs istället, de brukar också vara rätt så trevliga.

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar