Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Saints Row får en uppföljare

23/04 -13 14:12 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Några månader senare efter det våldsamma och humoristiska spelets revolutionerande slut, har det annonserats ut om att en uppföljare kommer göras. Tro det eller ej, konceptet i detta spel kommer troligtvis byggas på utomjordiska äventyr som i det tredje spelet inom Saints Row-serien.

Det är klart att spelet kommer utvecklas av företaget Volition och ges ut av Deep Silver.  Det återstår att se om det blir någon ändring i den fysiska miljön eller inte. Saints Row 4 kommer släppas till Xbox 360, PS3 och PC i augusti.

Kolla gärna på trailern nedan:


Källa: http://www.gamereactor.se/nyheter/95691/Sain...


Senast redigerat 23/04 -13 14:17

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

23/04 -13 16:20 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Kommer bli grymmt tror jag kört 2:an och 3:an innan bra spel rekimenderar det värkligen!

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

23/04 -13 22:05 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Ska bli spännande att se hur detta blir. Trailern ser helt klart intressant ut...

30/04 -13 11:30 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sparris

Saints row 3 är mitt favoritspel so far, så detta kommer jag garanterat att köpa!:)
Gillar denna serien då den inte är så seriös som GTA.  :)

30/04 -13 13:20 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

För att ha åsikt om nyheten ifråga, hoppas jag på att spelet blir lika intressant som 2:an. Jag hade förvisso svårt med förra spelet då delen med "rädda alla prostituerade"-uppdragen var rätt irriterande. Annars uppfyllde det alla mina förväntningar. Får hoppas på att det blir ännu mer galet av det lilla jag har hört!

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar