Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Veckoutmaning: Vecka 14

31/03 -13 22:51 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Trots påsk så närmar vi oss återigen en ny vecka; och vi fortsätter såklart med en ny utmaning. Denna gången får vi återigen ta upp mobiltelefonerna, för att spela Bike Race Free.

Speed is everything skrev:
Ta fram mobilen; ladda ner Bike Race Free och kör igång. Du ska klara den tredje banan på i Desert i Single Player på kortast tid. Den som klarar banan snabbast vinner. Det är tillåtet att använda vilka uppgraderingar och motorcyklar som man själv vill.


Ni bevisar att ni genomfört utmaningen genom att posta en bild eller video där man ser att du klarat ur utmaningen enligt kriterierna. Ditt bidrag måste vara inne innan lördagen den 6 april klockan 12:00. Vinster delas ut dagen efter i samband med att nästa utmaning publiceras, där första pris ligger är 50 XP!

Tänk på att utmaningen måste genomföras under bestämd tid; bilder som visar "best time" gills inte utan man måste se att du genomfört utmaningen under bestämd tid (tiden visas alltid när man klarat ur banan). Lycka till!

01/04 -13 00:05 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Skojigt! Hade hoppats på att Bike Race skulle dyka upp i tävlingarna. Här är mitt bidrag. :)


Senast redigerat 01/04 -13 00:06

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

01/04 -13 00:06 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

7,9 sek finns det något sätt jag kan lägga upp bilden via mobilen på internet min data är tyvärr sönder.

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

01/04 -13 07:37 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

gosseN: Du borde kunna göra ungefär som på din dator, det vill säga surfa in på valfri sida där du kan ladda upp bilder och välja din bild från mobilen. Jag använder mig av ImageShack som har en sida anpassad för mobiltelefoner.

01/04 -13 09:14 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Hade aldrig spelat detta förut, så jag suger på det, som ni ser så har jag tillräckligt med stake för att lägga upp det.


Senast redigerat 01/04 -13 09:15
02/04 -13 18:04 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

The_new_cake skrev:
gosseN: Du borde kunna göra ungefär som på din dator, det vill säga surfa in på valfri sida där du kan ladda upp bilder och välja din bild från mobilen. Jag använder mig av ImageShack som har en sida anpassad för mobiltelefoner.

Nepp gick inte på imageshack de har ingen officiel app heller:/ kan jag möjligt vis skicka bilden på något annat sätt?

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

02/04 -13 18:19 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

gosseN: Du skulle kunna skicka bilden i ett mail till mig så kan jag lägga upp den. Du når mig via eposten [email protected].

04/04 -13 00:32 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

gosseN skrev:
The_new_cake skrev:
gosseN: Du borde kunna göra ungefär som på din dator, det vill säga surfa in på valfri sida där du kan ladda upp bilder och välja din bild från mobilen. Jag använder mig av ImageShack som har en sida anpassad för mobiltelefoner.

Nepp gick inte på imageshack de har ingen officiel app heller:/ kan jag möjligt vis skicka bilden på något annat sätt?

Om du har en androidmobil så har imgur en officiell app https://play.google.com/store/apps/de...

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

04/04 -13 19:37 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

http://gyazo.com/a5e7d622eeabb25747831dd253451069 skickade bilden till Min kompis som hjälpte mig lägga upp den:)

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

05/04 -13 10:26 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

7,7 sek

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar