Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Rayman Legends

19/03 -13 18:26 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Rayman Legends är ett spel som utvecklas av Ubisoft. Det var från början bara tänkt till Wii U (exklusivt), men ledningen bestämde sig strax innan lanseringen för att skjuta upp det och göra det tillgängligt till andra plattformar.

Sedan dess har stora delar av utvecklingslaget reagerat starkt och en del har gått så långt så de bestämt sig för att sluta på jobbet så fort spelet faktiskt är ute och släppt. Ledningen kände sig antagligen osäkra på hur det går för Wii U, och ville inte längre ha spelet exklusivt till konsolen. Tycker ni det är rätt att man skjutit upp datumet - med över ett halvår även till Wii U - bara för att släppa till fler konsoler eller håller ni med utvecklingslaget som faktiskt skapat spelet?

Spelet i sig tycker åtminstone jag ser helt fantastiskt ut. Vad tycker ni? Har ni tänkt att skaffa det? Tänkte ni skaffa det men ändrat er av okända anledningar?

19/03 -13 22:46 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Värkar rätt dåligt har aldrig riktigt gillat rayman men det värkade iaf bättre när det va i 3D. Nej har inte tänkt köpa det.

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

20/03 -13 11:01 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Skulle köpa det till Wii U. Men har insett att ledningen på Ubisoft är kuksakallar. Spelmakarna borde byta företag.

Wii U PS4 XBone PC

20/03 -13 17:14 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

MartinMilk skrev:
Skulle köpa det till Wii U. Men har insett att ledningen på Ubisoft är kuksakallar. Spelmakarna borde byta företag.


Hur kan de vara kukskallar?

20/03 -13 18:09 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Jag känner inget behov av spelet. Jag har spelat Origins och tyckte det var väldigt kul, så jag klarar mig nog med det för tillfället.

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar