Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fuska.nu minnen

Svara
20/02 -13 08:24 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Hejsan! Tänkte att det kunde vara lite kul med era fuska.nu minnen!

Jag kom precis och tänka på att jag om 2 dagar har haft min användare här på fuska.nu i 7 år.. Och med dom 7 åren har jag haft många många upplevelser eftersom att jag är än idag en hyfsat aktiv medlem.

Ett tidigt minne jag har från sidan var när jag skulle starta min första klubb.. Jag försökte med många många namn men alla var upptagna.. Så i ren frustration skrev jag bara något random och det blev till ''Trgffr'' Jag bestämde mig för att behålla namnet och klubben fick kanske runt 40 medlemmar.



Wii U PS4 XBone PC

20/02 -13 16:49 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Anledningen till att jag från början ens gjorde ett konto här var för att jag ville mejla medlemmar och be om hjälp med Paper Mario: The Thousand-Year Door. Minns alltid hur exalterad jag blev så fort jag loggade in och såg att jag hade fått ett mejl som bar på ett svar på mina problem, ville så gärna komma vidare. :)

Sen minns jag även när jag gick med i Nintendo_Gamers, eller vad den nu hette. Kommer inte riktigt ihåg. Det var i alla fall då jag började förstå mig på klubbar och hur många det fanns som faktiskt delade alla mina intressen och mina favoritspel. Var nog ganska okunnig innan. x)

Har många, många härliga minnen härifrån. Kanske tar något mer senare.

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

20/02 -13 18:06 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

ååh Ja Nintendo Gamers! Innan den hette så hette klubben Wii_Love_Wii.. Minns hur jag alltid hade som mål att få bli moderator.. Och så blev jag det men avgick av egen vilja då jag ville fokusera mer på skolan osv.. Mysig klubb.

Ett annat minne jag har är att jag alltid startade trådar när det kom ut ett nytt spel till Wii som var online.. Te.x Mario Kart Wii Online,Animal Crossing LGGTC online,SSBB Online m.m.. mys!

Wii U PS4 XBone PC

21/02 -13 14:28 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

Klanerna. ramo var bästa infiltratören. <3
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Mina utmanare i Midnight Club-tråden. Speciellt Blipi, Mak_Elite och Kevinek kunde vara riktigt nära att få det sista inlägget.

21/02 -13 15:06 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Jag minns att jag joinade för att jag hade fastnat i ett Zelda-spel. En kort tid efter det att jag hade joinat fick jag ett PM från någon som ville skicka bilder till mig.

21/02 -13 18:41 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Jag verkar vara en av dom få som inte joinade för att få hjälp med spel. Jag ville bara hitta folk att snacka spel med!

Wii U PS4 XBone PC

21/02 -13 20:33 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Chizu skrev:
Klanerna. ramo var bästa infiltratören. <3
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Mina utmanare i Midnight Club-tråden. Speciellt Blipi, Mak_Elite och Kevinek kunde vara riktigt nära att få det sista inlägget.


Mitt citat. <3

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

21/02 -13 22:31 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

MartinMilk skrev:
ååh Ja Nintendo Gamers! Innan den hette så hette klubben Wii_Love_Wii.. Minns hur jag alltid hade som mål att få bli moderator.. Och så blev jag det men avgick av egen vilja då jag ville fokusera mer på skolan osv.. Mysig klubb.


Så var det ja! Wii_Love_Wii

Haha, hade helt glömt bort vad den hette tidigare, men kul att du i alla fall minns. Verkligen störtskön klubb, och jag gillade verkligen hur han som skapade klubben var så otroligt engagerad och skapat så många roliga saker, så som systemet med Stars. :)

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

21/02 -13 22:34 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Jag minns hur glad jag var när mitt första fusk godkändes. tror det var typ 2007 :p

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

22/02 -13 06:56 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

mariobros1 skrev:
MartinMilk skrev:
ååh Ja Nintendo Gamers! Innan den hette så hette klubben Wii_Love_Wii.. Minns hur jag alltid hade som mål att få bli moderator.. Och så blev jag det men avgick av egen vilja då jag ville fokusera mer på skolan osv.. Mysig klubb.


Så var det ja! Wii_Love_Wii

Haha, hade helt glömt bort vad den hette tidigare, men kul att du i alla fall minns. Verkligen störtskön klubb, och jag gillade verkligen hur han som skapade klubben var så otroligt engagerad och skapat så många roliga saker, så som systemet med Stars. :)

ohja! Eric_93 var jätte trevlig! Har inte snackat med honom sen han lämnade hemsidan dock. Han skulle ha varit kvar som många andra ifall fuska.nu inte blev som det blev

Wii U PS4 XBone PC

22/02 -13 18:37 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Club wars. Nuff said.

7 år på fuska.nu

22/02 -13 22:50 zvensksoldat

zvensksoldat

10119 XP 141 inlägg

I september har jag varit medlem här i 9 år (2004)... Jag minns att jag var 11 år och genomförkyld... kl. 07:40-ish en septemberdag gick jag med här. :)

Jag tror att det var i samma veva som jag lirade mycket gamecube!

Jag har jättemycket minnen, jättemycket online-kompisar, blev introducerad till en hel del spel här, bland annat Final Fantasy-serien!

My mom gave me a dollar and dropped me of at town!
xD

23/02 -13 12:37 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

Tror jag funnits här en sådär 7år snart. Inte varit aktiv dom senaste 2 åren.

Vet inte egentligen om jag har så mycket minnen. Vet bara att jag har varit inblandad i en massa hopplösa diskussioner om vad som är bäst mellan olika spelserier och konsoler.

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?

23/02 -13 18:55 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Skrev ett PM till Tolle och frågade vad qoute betydde..

*

02/03 -13 03:48 Cheza

Cheza

2375 XP 125 inlägg

minnen
...ja, det var tider det :'P


Senast redigerat 02/03 -13 03:49
23/03 -13 13:50 hedenboys

hedenboys

780 XP 107 inlägg

Hedenboys presenterar: Min första recension (dagen då min farmors tangentbord gick sönder)

Det var en kall vinterdag i början av 2008 då jag stannade hemma från skolan och besökte min farmor istället. Efter vi hade fikat (eller vad vi nu gjorde) så åkte hon iväg någonstans och så vart jag helt ensam hemma hos henne. Så jag slog igång hennes dator och minuterna gick och tillslut så hamnade jag på fuska.nu. Jag kom ihåg att jag ringde min kompis (som också var hemma från skolan) och så snackade vi och så slutade det med att han också gick in på fuska. Så mitt i våran konversation så fick jag den gaaaaaaaalnaste idén alltså. Jag sa att vi båda borde skicka in varsin recension. 12 år som jag var då gjorde jag verkligen mitt bästa för att få min recension att låta så ''vuxetskriven'' som möjligt. Jag vågar inte säga hur länge det tog men det vart väl drygt två timmar  om inte mer. Så efter den var klar så skickade jag iväg den och så kom det upp att det vart något fel, så jag uppdaterade sidan och det var då helvetet bröts lös ..

Jag vet inte om det är så nu men ni äldre medlemmar kanske kommer ihåg att i samma ruta som du skrev recensionen/fusket så fanns det en varningstext eller något liknande om att det är bäst om du redan har  skrivit recensionen/fusket i ett word dokument innan så att du snabbt bara kan klistra in den för om det tar för lång tid att skriva recensionen/fusket så kan det hända att du loggas ut.

Så ja, såklart var det de som hände med mig. Efter jag hade skrivit klart recensionen så loggades jag ut och ALLT var borta. Vartenda litet ord från det som såg ut som något som kunde få nobelpriset från en 12-årings synvinkel var borta för alltid (r.i.p). Ilskan kom och jag tryckte ihop min svettiga knytnäve och med ett rejält slag slog jag allt vad jag kunde i tangentbordet och ett antal knappar flög iväg i rummet samtidigt som ett par svordomar och ett enda långt skrik som kunde höras från flera mils avstånd kom ut från min mun.

Efter det hade gått ett par minuter så hade jag hunnit lugna ner mig så kom min farmor hem. Hon kikade in i datorrummet och där satt jag vid ett trasigt tangentbord och ba ''yofan''.

Ibland på nätterna hör jag fortfarande ljudet från slaget i tangentbordet och bilder från händelsen dyker även upp i vissa drömmar.

Btw, senare på dagen när jag var hemma så skrev jag om recensionen fast denna gång lyckades jag skicka in den och den vart även godkänd. Men vart i helvete är den nu? ;O R.i.p hedenboys donkey konga (tror jag det var) recension.

Bäst att jag kopierar det här.

yada yada, gotta talk a lotta hem de lay la la
oochie walla walla um da  dah da dah da but you
gotta gotta

#BanApower


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar