Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Tråkigt

10/02 -13 22:05 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen daniel79

Hej jag är en kille på 12 år som älskar att spela tv spel(black ops 2) och titta på tv å youtube å sånt. Alltså alt som har med skärmar att göra. Å mina föräldrar tycker jag använder för mycket skärm tid. Hoppas ni förstår vad jag menar.å jag får typ inte spela så mycket på vardagar :( Och jag vet inte vad jag ska göra. Bor på utsidans så kan t.ex inte gå på byn. Men i alla fall min fråga är saker man kan göra hemma och så som inte rör någon skärm:-)

10/02 -13 22:14 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Om något år kommer du kunna fylla tiden med läxor! :)

7 år på fuska.nu

10/02 -13 22:18 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Motionera.

10/02 -13 23:02 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Läs en jävla bok? Lyssna på podcasts?

*

10/02 -13 23:44 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

• Läs böcker och tidningar av olika slag.
• En populär sysselsättning nu för tiden är fotografering.
• Själv tycker jag om matlagning, det är en rolig och nyttig hobby.
• Börja spela ett instrument.

De eller dem?

11/02 -13 12:26 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

Varför får du inte sitta vid datorn? De flesta jobb idag kräver viss kunskap inom elektronik. Om du vill bli DJ eller musiker så krävs det datorer. (SHM är ett exempel) Du kan bli professionell gamer med mera.

Men om du nu inte själv vill eller inte kan övertala föräldrarna hur framtiden samt nuet fungerar, fine.

Kommer nämna lite saker som redan nämnts.
* Läsa böcker/tidningar
* Fotografera
* Spela ett instrument
* Göra läxor
* Plugga i förväg
* Hänga med kompisar
etc

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

11/02 -13 16:07 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

^What he said.

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

11/02 -13 18:46 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

DarknessSky skrev:
Varför får du inte sitta vid datorn? De flesta jobb idag kräver viss kunskap inom elektronik. Om du vill bli DJ eller musiker så krävs det datorer. (SHM är ett exempel) Du kan bli professionell gamer med mera.

Men om du nu inte själv vill eller inte kan övertala föräldrarna hur framtiden samt nuet fungerar, fine.

Kommer nämna lite saker som redan nämnts.
* Läsa böcker/tidningar
* Fotografera
* Spela ett instrument
* Göra läxor
* Plugga i förväg
* Hänga med kompisar
etc


"De flesta jobb" ?

Om man inte ska bli gamer så krävs det väl inte mer än att man kan surfa och hantera Word.

*

11/02 -13 18:58 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

Eric_ skrev:

"De flesta jobb" ?

Om man inte ska bli gamer så krävs det väl inte mer än att man kan surfa och hantera Word.

Om du ska bli programmerare, speldesigner, spelutvecklare, systemutvecklare, webbdesigner, webbutvecklare och dylikt krävs det viss kunskap inom språk (menar nu språk som PHP, HTML etc) och det finns även andra jobb som kräver Photoshop skills eller annan erfarenhet.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

11/02 -13 19:26 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

DarknessSky skrev:
Eric_ skrev:

"De flesta jobb" ?

Om man inte ska bli gamer så krävs det väl inte mer än att man kan surfa och hantera Word.

Om du ska bli programmerare, speldesigner, spelutvecklare, systemutvecklare, webbdesigner, webbutvecklare och dylikt krävs det viss kunskap inom språk (menar nu språk som PHP, HTML etc) och det finns även andra jobb som kräver Photoshop skills eller annan erfarenhet.

Många jobb kräver också att man kan föra utförlig statistik på datorer, hantera avancerade datorsystem etc.

7 år på fuska.nu

12/02 -13 16:26 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Apower skrev:
DarknessSky skrev:
Eric_ skrev:

"De flesta jobb" ?

Om man inte ska bli gamer så krävs det väl inte mer än att man kan surfa och hantera Word.

Om du ska bli programmerare, speldesigner, spelutvecklare, systemutvecklare, webbdesigner, webbutvecklare och dylikt krävs det viss kunskap inom språk (menar nu språk som PHP, HTML etc) och det finns även andra jobb som kräver Photoshop skills eller annan erfarenhet.

Många jobb kräver också att man kan föra utförlig statistik på datorer, hantera avancerade datorsystem etc.



Okej, fair point.

*

13/02 -13 22:31 F_E_2000

F_E_2000

1826 XP 118 inlägg

Lyft.
Få brudar.
???
Njut av livet.

Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein

Und das heißt

Erika

20/02 -13 08:27 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Om något år eller så kan du ha allt nöjje i världen med att bara dra i skinnet.. Om du inte förstår vad jag menar nu så förstår du sen

Wii U PS4 XBone PC

22/11 -13 19:19 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nikushimi

Sova.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar