Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Förslag på förbättringar till sidan

02/12 -12 19:36 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Jag håller med!

02/12 -12 19:45 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Jag tycker nya designen ser smaskig ut, speciellt jämfört med den förra. Tycker ändå att användarna borde få välja sin egen som det var för några år sedan.

27/12 -12 18:08 QuakeNet

QuakeNet

1474 XP 149 inlägg

Har ett förlag till att höja aktiviteten på sidan. Fnu är en spelsida, om man skulle kunna få lite halvstora svenska youtubers inom spel hit. Typ några tusen subs och uppåt, alltså för dem som det inte lönar sig att ha ett separat forum på en egen hemsida. Tanken är då att de då kan registera sig här med sitt namn, få en liten ikon likt det admins har idag under sitt namn för attt visa att de är "officiella" . Sedan ges de en egen del i forumet (kanske där alla kan skriva men bara "youtubern" skapa trådar) där fans kan prata, ge förslag, whatever till "youtubern", allt kommentarfältet på youtube inte räcker till för.

Vi skulle gynnas av fler konton och då fler som förhoppningsvis stannar kvar. Fans gynnas av att enkelt komma i kontakt och prata dem och "youtuberna" själva får ett färdigt forum utan att behöva driva det själva.

Bara ett ide hittils dock, behöver lite mer småfix.

27/12 -12 18:19 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11855 XP 1499 inlägg

QuakeNet skrev:
Har ett förlag till att höja aktiviteten på sidan. Fnu är en spelsida, om man skulle kunna få lite halvstora svenska youtubers inom spel hit. Typ några tusen subs och uppåt, alltså för dem som det inte lönar sig att ha ett separat forum på en egen hemsida. Tanken är då att de då kan registera sig här med sitt namn, få en liten ikon likt det admins har idag under sitt namn för attt visa att de är "officiella" . Sedan ges de en egen del i forumet (kanske där alla kan skriva men bara "youtubern" skapa trådar) där fans kan prata, ge förslag, whatever till "youtubern", allt kommentarfältet på youtube inte räcker till för.

Vi skulle gynnas av fler konton och då fler som förhoppningsvis stannar kvar. Fans gynnas av att enkelt komma i kontakt och prata dem och "youtuberna" själva får ett färdigt forum utan att behöva driva det själva.

Bara ett ide hittils dock, behöver lite mer småfix.




Är en ganska bra idé men det finns flera problem. Till exempel hur vi ska komma i kontakt med dessa youtubers och att vi inte heller vet om det är något som t.e.x. Tejbz vill ha...

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

27/12 -12 20:03 QuakeNet

QuakeNet

1474 XP 149 inlägg

Tejbz ligger på cirka 500k subsribers samt har egen hemsida och försörjer sig till stor del på youtube. Tänkte mer de med cirka 5000 subs, de borde inte vara svårt att komma i kontakt med via PM eller mail.

07/02 -13 05:41 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen rie204

Veckans medlem kanske? :P Vaknade bara till tanken, låter dum när jag tänker efter.. men jaja x3

07/02 -13 15:03 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

rie204 skrev:
Veckans medlem kanske? :P Vaknade bara till tanken, låter dum när jag tänker efter.. men jaja x3

Jag tycker det låter ok, men vad ska man göra för att bli veckans medlem? Vara mest aktiv?

08/02 -13 05:40 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen rie204

Ja typ, det är väl det bästa alternativet isåfall... Men då är frågan hur man ser Vem som är mest aktiv?

09/02 -13 09:06 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

rie204 skrev:
Ja typ, det är väl det bästa alternativet isåfall... Men då är frågan hur man ser Vem som är mest aktiv?

Fast det borde väl inte vara så svårt, kolla bara hur många foruminlägg alla har gjort och sen den med mest foruminlägg blir veckans medlem?

09/02 -13 12:11 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Går säkert för FIQ att trolla fram någon lämplig statistik ifall man vill kolla aktivitet.

7 år på fuska.nu

10/02 -13 07:29 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen rie204

Kanske :) det va bara en idé som jag fick :P

10/02 -13 12:34 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Jag tycker att det låter som en ganska så bra ide.

10/02 -13 17:00 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Jag gillar inte idén. Vi behöver inte fler poster som berättar vad medlemmarna lyssnar på just nu.

13/02 -13 15:56 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Skulle gärna ha fler systemmeddelanden och inställningar för systemmeddelanden. Dels skulle jag vilja att man kan få ett när någon har kommenterat ens fusk, kommenterat ett fusk som man själv kommenterat eller när man blir citerad i en klubbtråd (tror inte man får ett meddelande då) som man själv är medlem i.

Det borde då vara möjligt att ställa in vilka systemmeddelanden man vill ha och vilken typ. Så man exempelvis kan stänga av så man inte får meddelanden när man blivit citerad i en klubb eller när någon kommenterat ett fusk man själv kommenterat eller när man får ett spel godkänt.

14/02 -13 14:52 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Daxter_SSJ4 skrev:
Jag gillar inte idén. Vi behöver inte fler poster som berättar vad medlemmarna lyssnar på just nu.

Nej, okej då. Men på något annat sätt, då? Alltså veckans medlem, men inte för att ha postat flest inlägg, utan något annat?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar