Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Netflix hjälp

01/02 -13 09:31 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Hej.

Jag har varit sjuk hela veckan och har därför kollat mycket på netflix (Chuck).

Och nu kan jag inte se säsong 4 :( .
Den finns inte som allternativ på datorn,men den finns på Xbox efter en uppdatering.
När jag ska se någott avsnitt från season 4 srår det bara efter den har laddat 7 procent."den här titeln går inte att spela direkt,pröva en annan titel".

Går det att lösa?

02/02 -13 10:15 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Nu har säsong 4 försvunnit,någon förklaring?.

02/02 -13 12:35 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Jag har inte Netflix själv, men det skulle väl kunna vara så att säsong fyra inte är tillgänglig i Sverige. Troligtvis har det då bara varit något fel från början och att det egentligen inte skulle ha varit synligt alls.

02/02 -13 12:43 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

The_new_cake skrev:
Jag har inte Netflix själv, men det skulle väl kunna vara så att säsong fyra inte är tillgänglig i Sverige. Troligtvis har det då bara varit något fel från början och att det egentligen inte skulle ha varit synligt alls.

Du har nog rätt,dom kom efter en uppdatering,så Netflix messed up.

10/02 -13 17:28 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Installlera MediaHint i Chrome eller Firefox, då får du tillgång till jänkarnas utbud.

*

23/03 -13 17:35 OdenRaz

OdenRaz

4344 XP 196 inlägg

haft liknande problem med glee, vet inte vad det beror på?

Må de krisnas blod pryda min grav
Må demoner ta de Falska
Sänd dem till HEL


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar