Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Melodifestivalen

Svara
31/01 -13 22:08 brutus

brutus

4213 XP 446 inlägg

http://www.svt.se/melodifestivalen/smygtitta...

Ja, vad tycker ni? Det är lite svårt att döma av dessa smygtittar, särskilt då några utav de inte låter särskilt bra rent ljudmässigt, men jag är nog mest spänd på Michael Feiner & Caisas, och Jay-Jay Johanson. David Lindgren ska bli intressant och se också, fast själva låten är inte direkt någon höjdare!



Byt klimat nu!

31/01 -13 22:47 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Är inte hon mellan Kalle smygrunk och Mimo: The Road Warrior nya Final Fantasy-protagonisten?

31/01 -13 23:33 brutus

brutus

4213 XP 446 inlägg

Nej, det där får du förklara närmare

Byt klimat nu!

04/02 -13 00:28 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Tyckte inte första delfinalen var någon vidare, Eric och YOHIO var de enda jag tyckte var bra, men inte ens de var suveräna.

Gina och Danny var inte heller sådär jätteroliga, faktiskt. Gillade Gina skarpt förra året då hon var tillsammans med Sarah Dawn Finer, men hon är inte fullt lika bra med Danny.

Får hoppas på att nästa vecka har bättre framträdanden.

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

04/02 -13 00:39 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Tyckte ärligt talat att YOHIO var det enda bidraget som var riktigt bra. Eric Gadd hade också en låt som jag gillade.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

04/02 -13 21:14 brutus

brutus

4213 XP 446 inlägg

Yohio var värdelös, kommer verkligen att skämmas för Sverige om han vinner!

Byt klimat nu!

05/02 -13 09:44 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Varför ha en visual kei-estetik om man inte har musiken också? Det lät ju bara som en sämre Glorious. Det enda bra var hans kostym, såg ut som något som skulle kunna vara med i Jojo.

05/02 -13 16:29 brutus

brutus

4213 XP 446 inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=q3gQSBHaGwA

Åh fy fan.... borde inte detta bryta mot någon regel? Det är väl inte tillåtet med politiska budskap, även om detta inte är själva bidraget så är det tillräckligt nära kopplat till det för att det borde ses som olämpligt. Jag kommer bojkotta allt både Sean Banan och Arne Weise har att göra med i fortsättningen!

Byt klimat nu!

05/02 -13 20:31 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Yohio räddade lördagens spektakel. Kommande program är det Sean Banan och Joakim Cans som håller programmet flytande och deltävling 3 har så tomtigt startfält att jag av ren skadeglädje kommer titta. Program fyra kommer med nöd och näppe undan med hedern i behåll tack vare Ralf Gyllenhammar.

I år var det tunt. Verkar som ingen tror den kan försvara segern. Detta blir ett mellanår, utan tvekan.

7 år på fuska.nu

06/02 -13 15:55 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Yohio lätt bäst

Wii U PS4 XBone PC

15/02 -13 18:09 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Apower skrev:
Yohio räddade lördagens spektakel. Kommande program är det Sean Banan och Joakim Cans som håller programmet flytande och deltävling 3 har så tomtigt startfält att jag av ren skadeglädje kommer titta. Program fyra kommer med nöd och näppe undan med hedern i behåll tack vare Ralf Gyllenhammar.

I år var det tunt. Verkar som ingen tror den kan försvara segern. Detta blir ett mellanår, utan tvekan.



Tyvärr var Joacim Cans bidrag en flopp. Verkligen synd då han är riktigt bra som sångare i Hammerfall. :/

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

15/02 -13 21:54 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

ReservoirDog skrev:
Apower skrev:
Yohio räddade lördagens spektakel. Kommande program är det Sean Banan och Joakim Cans som håller programmet flytande och deltävling 3 har så tomtigt startfält att jag av ren skadeglädje kommer titta. Program fyra kommer med nöd och näppe undan med hedern i behåll tack vare Ralf Gyllenhammar.

I år var det tunt. Verkar som ingen tror den kan försvara segern. Detta blir ett mellanår, utan tvekan.



Tyvärr var Joacim Cans bidrag en flopp. Verkligen synd då han är riktigt bra som sångare i Hammerfall. :/


Ja och nej. Helt klart ett antiklimax, men tyckte det var okej. Inte dåligt.

Dessa är mina favoriter imorgon:
http://www.svtplay.se/klipp/1031396/smygtitt...

7 år på fuska.nu

15/02 -13 22:09 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Apower skrev:
ReservoirDog skrev:
Apower skrev:
Yohio räddade lördagens spektakel. Kommande program är det Sean Banan och Joakim Cans som håller programmet flytande och deltävling 3 har så tomtigt startfält att jag av ren skadeglädje kommer titta. Program fyra kommer med nöd och näppe undan med hedern i behåll tack vare Ralf Gyllenhammar.

I år var det tunt. Verkar som ingen tror den kan försvara segern. Detta blir ett mellanår, utan tvekan.



Tyvärr var Joacim Cans bidrag en flopp. Verkligen synd då han är riktigt bra som sångare i Hammerfall. :/


Ja och nej. Helt klart ett antiklimax, men tyckte det var okej. Inte dåligt.

Dessa är mina favoriter imorgon:
http://www.svtplay.se/klipp/1031396/smygtitt...


Jag tyckte inte att det var dåligt. Menade bara att bidraget BLEV en flopp, inte vad jag tyckte i allmänhet. Enligt mig var det helt okej.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

16/02 -13 20:57 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

När kommer de bra låtarna? ;_;

De där muppgrabbarna var åtminstone roliga att se på. Det var som att de trodde att man menade The Smiths när man pratade om 80-talsrock, men bara hade sett alla andra 80-talsrockband uppträda.


Senast redigerat 16/02 -13 21:51
17/02 -13 17:30 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

State of Drama <3

7 år på fuska.nu

17/02 -13 21:37 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Apower skrev:
State of Drama <3

Pfft, En Riktig Jävla Schlager <3

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar